וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: חגיגת שערים

בוקה ג'וניורס נוצחה 4:2 ע"י ניואל'ס אולד בויס, ארחנטינוס הדהימה את לאנוס בחוץ 3:6. ולז ראשונה אחרי 1:2 על חימנסיה

טורניר הקלאוסורה בארגנטינה לא עוצר מלכת, כאשר המחזור השלישי כבר יצא לדרך בסוף השבוע האחרון. בארבעת המשחקים הראשונים שפתחו את המחזור נפלו לא פחות מ-22 שערים. המשחק הפורה ביותר היה כשארחנטינוס ג'וניורס הביסה בחוץ את לאנוס בתוצאה המדהימה 3:6. תוצאה גדולה אחרת הייתה של ניואל'ס אולד בויס, שגברה בביתה 2:4 על בוקה ג'וניורס. ולז סארספילד ניצחה 1:2 את חימנסיה לא פלאטה, בעוד טיגרה וקולון נפרדו בתיקו 2:2.

ניואל'ס אולד בויס - בוקה ג'וניורס 2:4

משחק ענק ברוסאריו בו נפלה שישה שערים. הקבוצה של רוברטו סנסיני פתחה מצוין את המשחק עם כיבוש כבר אחרי שתי דקות של חואן אינסאוראלדה. חורחה אצ'וקארו (16) ומאורו פורמיקה (18) הדהימו את הקבוצה של אבל אלבס. מרטין פאלרמו צימק בפנדל בדקה ה-35. עד הדקה ה-87 לא נרשם כיבוש נוסף, כשאז לוקאס ויטארי, שנכנס כמחליף, הבקיע עוד אחד לבוקה. לוקאס ברנרדי דאג לסגור את הסיפור בתוספת הזמן. ניואל'ס עם ארבע נקודות, כמו בוקה, שחווה הפסד ראשון העונה וכנראה מאוד שלא אחרון.

לאנוס - ארחנטינוס ג'וניורס 6:3

משחק שנופלים בו תשעה שערים הוא תמיד גדול, גם אם הרמה לא גבוהה במיוחד. הפתיחה הייתה דווקא של המארחים, שכבשו שני שערים תוך דקתיים (מרקוס אגירה, 10 וסנטיאגו סלסדו, 12). מהדקה ה-24 החל המהפך המדהים של האורחים. רודריגו ארמוספה (שער עצמי, 24), ניקולס פבלוביץ' (44, 56), איסמעל סוסה (63), נסטור אורטיגוזה (פנדל, 69) ואמיליאנו הרננדז (79) היממו וחבטו במקומיים. לאונדרו דיאז (81) רק צימק. לאנוס עם הפסד שני.

ולז סארספילד - חימנסיה לה פלאטה 1:2

האורחים הגיעו אחרי הניצחון היוקרתי בדרבי של לה פלאטה, אבל הקבוצה של ריקרדו גארקה הראתה להם שלא כל יום חג. אלבארו אורמנו (שער עצמי, 7) ופרננדו טוביו (25) כבשו לוולז. מרקו פרז רק צמצם (40). ולז מובילה את הטבלה לפי שעה עם שבע נקודות.

טיגרה - קולון 2:2
לטיגרה: נסטור אז'אלה (18, ו-64 בפנדל), לקולון: אנדרס ריוס (4), כריסטיאן פלראנו (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully