וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התור לכרטיסים: 10 רחובות

רויטרס

2.9.2009 / 9:47

ביקוש אדיר למשחק בין ארגנטינה וברזיל. מלחמת העקיצות בין פלה ומראדונה נמשכת. הברזילאי: "לא לקחת את דבריו בחשבון"

רויטרס

עריכת וידאו: יאיר דניאל

הבהלה לכרטיסים

הטירוף לקראת המשחק הגורלי בין ארגנטינה וברזיל (בין שבת לראשון) במסגרת מוקדמות גביע העולם דרום אפריקה 2010 צובר תאוצה בקצב גבוה מאוד. המשחק ייערך באצטדיונה של קבוצת רוסאריו סנטראל, היכול להכיל כ-40 אלף צופים. כ-1,200 בלבד יהיו ברזילאים.

בארגנטינה, האוהדים מסתערים על הכרטיסים. יש כבר כאלה שמסתובבים ימים ליד הקופות ומחכים להם בציפייה אינסופית שייפתחו, אחרים ישנו לידן. היום נפתחו הקופות בשעה 9:15 בבוקר, והתורים שהשתרכו ליד הקופות היו באורך כ-10 רחובות.

לאחר מספר שעות מעטות כבר נמכרו כ-7,000 כרטיסים, כאשר הצפי מדבר על כך שכולם ייחטפו עוד לפני השעה שהקופות אמורות להיסגר. כל אוהד יכול לרכוש עד שני כרטיסים בלבד, כדי שבין היתר לא יוכלו הרוכשי לספסר בכרטיסים, שמחירם בוודאי ירקיע שחקים שעות לפני המשחק. למי שמתעניין, מחירם של הכרטיסים נע בין 100 ל-350 פזוס (כ-120 עד 420 שקלים).

בשלב מסוים לפלה נמאס

בתוך כך, מלחמת המילים בין שני השחקנים הכי טובים בעולם בהיסטוריה של המשחק ממשיכה ביתר שאת, ימים לפני המשחק. מאמן נבחרת ארגנטינה, מראדונה, היה זה שעקץ ודיבר לא מעט פעמים. בין היתר הוא אמר: "אני שחקן גדול יותר מפלה", וכן: "לארגנטינה שחקנים טובים יותר מברזיל". לאחר אלו, לפלה נמאס. מספר 10 האגדי לא נותר חייב ויצא חוצץ.

"אני בוטח בנבחרת ברזיל", אמר פלה. "בעיקר כשהיא משחקת נגד נבחרות שיש לה עליונות עליהן, כמו ארגנטינה. לנצח אותם נותן הרגשה אחרת.

"אנחנו כבר מכירים את מראדונה, הדברים שהוא אומר לא שווים שיילקחו בחשבון", אז ריכך פלה קצת את המתקפה, כשהוסיף: "יש לו את כל מה שנדרש כדי להפוך למאמן גדול, בתקווה שזה לא יתחיל נגד ברזיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully