וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "זה היה משחק מושלם"

מאמן ארגנטינה מראדונה היה שבע רצון לאחר ה-0:4 על ונצואלה במשחקו הרשמי הראשון. דונגה מבטיח לרונאלדיניו חופש מוחלט במגרש

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כולם חיכו למשחקו הרשמי הראשון של מראדונה בנבחרת. לאחר שני ניצחונות במשחקי ידידות (על סקוטלנד וצרפת) נערך משחקה של ארגנטינה נגד ונצואלה, במסגרת המחזור ה-11 של מוקדמות מונדיאל 2010. האלביסלסטה לא התקשו להביס במונומנטאל את ונצואלה 0:4, שהעלה את מאזנה של ארגנטינה ל-19 נקודות. לפני המשחק ביקש מראדונה מהעיתונאים והקהל להתרכז בשחקנים ולא בו, אבל אחרי המשחק כל המיקרופונים כוונו למראדונה, שהיה מאוד נרגש לפני ובתחילתו של המשחק.

"זה היה משחק מושלם", סיכם מראדונה את ההופעה. "הבקענו כשהיינו צריכים להבקיע. היה לנו את הכדור כשהיינו צריכים אותו. במלים אחרות, לא היה אצלנו חוסר סדר. היו לנו הרבה שערים על ידי ה'קטנים'. בואו נראה אם כל אלה שרוצים את גדולי הקומה יפסיקו להגיד לי להגביה להם. לא הייתה סיבה כי הקטנים מכניסים את הכדור לשער. בכל מקרה, אני מאוד שמח. אני חושב שהכול התחבר כי הם ידעו שהם במשבר ואני זוקף את זה לזכות השחקנים. אני רק באתי לתרום מהניסיון שלי, הניסיון הארוך שהיה לי, לטוב ולרע אני תמיד אומר, ושמתי את זה לרשותם.

"זה היה יותר טוב משציפיתי", אמר מראדונה. "המציאות עולה על כל דמיון. לא יכולתי לדמיין מה יקרה במשחק. זה היה מושלם. לא היה קל להבקיע ארבעה שערים נגד ונצואלה".

"הדבר החשוב ביותר הוא הניצחון", אמר קשר הנבחרת חאבייר מסצ'ראנו. "כל הזמן שלטנו בכדור וזה היה המפתח לניצחון. אחרי שהבקענו את השערים נרגענו כי היו לנו כמה מוצהבים ממשחקים קודמים ולא יכולנו לאבד אותם לקראת המשחק שלנו נגד בוליביה ביום רביעי".

דונגה מבטיח חופש לרונאלדיניו

לאחר שהלילה (בין שבת לראשון) נערכו שלושה משחקים במחזור ה-11 של מוקדמות המונדיאל, ייתקיימו הלילה (בין ראשון לשני) שניים נוספים. המשחק המרכזי יפגיש את אקוודור, שתארח את ברזיל (23:55, שידור ישיר בספורט 2). השני יפגיש בקרב של שתי יריבות מושבעות את צ'ילה, שתארח את פרו (02:02, שידור ישיר בספורט 2).

דונגה ייחסר בהרכב את קאקה הפצוע, אבל מי שישוב לסגל הסלסאו הוא רונאלדיניו. לאור חסרונו של קאקה, דוגנה מתכנן לתת חופש גדול יותר במרכז המגרש לרוני. "כשהכדור ברגליים שלו יהיה לו חופש מוחלט לעשות הכול", ביאר דונגה כיצד הוא יתפקד את מספר 10, "אבל כשהכדור לא יהיה אצלו הוא ירוץ אחורה ויעזור בהגנה. הוא שחקן יצירתי מאוד ואני מקווה שהוא יצור לנו יתרון".

דונגה התייחס לטענותיו של מאמן נבחרת אקוודור, סיקסטו ויזואטה, כאילו הסלסאו חוששים מהמשחק בקיטו עקב הגובה הרב (כ-2,800 מטרים) בו שוכנת עיר הבירה האקוודורית, שם ייערך המשחק. "כל אחד פועל בדרך שלו", אמר דונגה. "אנחנו חושבים על עצמנו ומכבדים כל יריבה שלנו, אבל אני לא יכול לדאוג למה שאנשים אומרים. לכל מאמן יש את הסגנון שלו".

לברזיל 17 נקודות, ואחרי ניצחונה של יריבתה הגדולה, ארגנטינה, היא מדורגת שלישית. אקוודור במקום השביעי עם 12 נקודות. אקוודור פתחה רע מאוד את המוקדמות עם שלושה הפסדים רצופים, השני מתוכם 5:0 בחוץ לברזיל. לאחר מכן הגיע ניצחון על פרו 1:5, כאשר בדרך השיגה הנבחרת עוד שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. במחזור האחרון נוצחה אקוודור בוונצואלה 3:1. אחרי ההשתתפות במונדיאל בגרמניה, אקוודור חייבת נקודות אם הוא רוצה לשחזר את ההופעה שלה גם בדרום אפריקה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully