וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון תחת אש במקסיקו

המאמן השבדי ונבחרתו ספגו הפסד מביך 1:0 להונדורס, והעיתונים חוגגים: "תבעטו אותו החוצה". ההחלטה הסופית בחודש הבא

סוון גוראן אריקסון סבל מאוד מהתקשורת האנגלית במהלך כהונתו כמנג'ר הנבחרת. עכשיו, הוא טועם מנחת זורעה של התקשורת המקסיקנית, שדורשת את פיטוריו. מקסיקו הפסידה 1:0 להונדורס, וניצלה בעור שיניה מהדחה מוקדמת ומבישה בשלב מוקדמות המונדיאל. בשלושת משחקיה האחרונים בשלב חצי הגמר של מוקדמות המונדיאל בצפון ומרכז אמריקה השיגה מקסיקו נקודה בודדת, בתיקו 2:2 עם קנדה, וספגה הפסד משפיל לג'מייקה. הנבחרת של אריקסון העפילה לשלב הבא בשל הפרש שערים עדיף מג'מייקה.

למרות ההעפלה, התקשורת במקסיקו כמרקחה והחיצים מופנים למאמן השבדי של ה"אל טרי". "תבעטו אותו החוצה, זה יעלה רק ארבעה מיליון דולר", נכתב באחד העיתונים ביחס לסעיף שיש לאריקסון בחוזה, לפיו יזכה לפיצויים בסכום הנקוב אם יפוטר. "אנחנו מוכנים לשים את הדולר הראשון", הציעו בעיתון בציניות.

עוד נכתב על אריקסון: "עלינו לשלב המוקדמות הסופי אבל שם חלומות של מדינה שלמה יכולים להתפוגג יחד עם מיליוני דולרים ודור זהב". עיתון אחר במדינה ציין: "מקסיקו עלתה בזחילה למרות טכניקה לקוייה ורמה נמוכה של משמעת".

אריקסון כזכור, החליף בתפקידו את שחקן העבר האגדי הוגו סאנצ'ז, שפוטר שנכשל להעלות את הנבחרת הצעירה לאולימפיאדה. המינוי עצמו ספג ביקורות מהרגע הראשון, כשפרשני הכדורגל היו סקפטיים לגבי השתלבותו של אריקסון במנטאליות המקומית, ובתנאים הגרועים שיש במרכז אמריקה ובקריביים.

שוער הנבחרת, אוסבלדו סאנצ'ז הגיב לביקורת: "צריך לתת לאריקסון ביטחון.השחקנים עומדים מאחורי המאמן, ההפסד היה מצער אבל עלינו לשלב הבא". למרות הדברים, מעמדו של אריקסון מעורער מאוד. על פי השיטה במדינה, החלטה לגבי מינוי או פיטורי מאמן מתקבלת בהצבעה של 18 נשיאי קבוצות הליגה. אסיפה שכזו אמורה להתקיים בחודש דצמבר, ואז יוכרע עתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully