וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו: "צריך להודות לסקולארי ולחשוב על אנשים חדשים"

כוכב העבר הברזילאי על הבעיות של הנבחרת: "אין לנו שחקני מפתח בקבוצות". ניימאר בכה: "הייתי יכול להיות עכשיו בכיסא גלגלים"

לא מעט דובר בשבוע האחרון על ניימאר, שנאלץ להחמיץ את משחק חצי הגמר מול גרמניה ולראות את חבריו מושפלים מול גרמניה. הכוכב הפצוע של הסלסאו כינס מסיבת עיתונאים שבה התייחס בין השאר למצבו הפיזי וגם לעדיפות שלו לקראת הגמר הגדול בין ארגנטינה לגרמניה. למרות היריבות עם האלביסלסטה, ניימאר הצהיר: "מסי ראוי לזכות בגביע העולמי. הוא חבר שלי, אני מאחל לו את המיטב".

במהלך מסיבת העיתונאים, ניימאר שנפגע בגבו במשחק נגד קולומביה, התייחס למה שקרה שם וגם לתחושות שלו כלפי השחקן שפצע אותו, חואן קמילו סוניגה: "שני סנטימטרים נמוך יותר, והייתי יכול להיות עכשיו בכיסא גלגלים". בשלב הזה הכוכב הברזילאי החל לדמוע, והוסיף: "אין לי שום כעס עליו". ניימאר כאמור סיים את המונדיאל עם ארבעה שערים.

אבל לא רק ניימאר סובל. ההתאחדות הקולומביאנית הבטיחה להגן על סוניגה אחרי שהוא ספג איומים על חייו מאוהדים ברזילאים שמוציאים עליו את זעמם. מגנה של נאפולי נמנע בשלב הזה מספיגת עונש וגם המועדון שלו הביע בו תמיכה. מההתאחדות הקולומביאנית הודיעו: "ההתאחדות הקולומביאנית יוצאת כנגד האיומים וההעלבות שמופנות כלפי השחקן סוניגה ומשפחתו. אנחנו נמשיך לנקוט בכל הצעדים והאבטחה הדרושה כדי להבטיח את שלומו של השחקן, גם בזמן שהותו בקולומביה וגם בזמן היותו באיטליה".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. GettyImages
לא כועס. ניימאר/GettyImages

ובינתיים בברזיל ממשיכים לעסוק בעתידו של המאמן. שחקן העבר זיקו סיפק ראיון לסוכנות הידיעות EFE שבו הוא הבהיר כי לדעתו על ההתאחדות הברזילאית לפטר את סקולארי: "אנחנו צריכים להודות לסקולארי ולעוזרו פריירה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על אנשים חדשים עם מחשבות חדשות לגבי איך לשחק בשיטה הברזילאית. ראמליו הוא אחד האלופים הגדולים בליגה הברזילאית, שזו אחת הליגות הכי קשות בעולם לזכות בה בתואר.

"אם אתה מסתכל על השחקנים הפותחים בשנה האחרונה, אף אחד מהם לא היה שחקן מפתח בקבוצה שלו. תסתכל על ניימאר, השחקן הטוב ביותר בברזיל. כמה פעמים הוא היה על הספסל בברצלונה בעונה האחרונה? פרד, מרסלו והולק לא משחקים בצורה עקבית. אפילו דויד לואיז ואוסקר, אתה לא יכול להגיד שהם הבחירה הראשונה בצ'לסי".

עדכון ראשון: 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully