וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ספגה בדקה ה-96, חיפה חילצה 2:2

מערכת וואלה! ספורט

9.3.2014 / 22:10

הזהובים כבר היו קרובים לעלות מעל הקו האדום עם ניצחון יוקרתי, אבל שער עצמי של גל כהן עמוק בתוך תוספת הזמן השאיר לירוקים נקודה. הרגע הכי משמעותי של המשחק: עבירה מחרידה של ראיוס שריסק את הרגל של דהן שפונה לבית החולים עם חשש לשבר. צפו באירועים

one

כמה פעמים ראינו השנה את בני יהודה מחזיקה ביתרון וקרובה להשיג ניצחון, ובכל זאת סופגת בדקות קריטיות? כל מי שעקב השנה אחרי העלילה הנפלאה שנקראת "ליגת העל" ראה את התסריט הזה קורה פעם אחר פעם, כשהפעם האחרונה הייתה רק בשבוע שעבר כשהפועל ניר רמת השרון עשתה את זה מולה. והפעם? התסריט הזה חזר על עצמו שוב אחרי שמכבי חיפה חילצה 2:2 בדקה ה-96 משער עצמי של גל כהן שכבש עמוק בתוך תוספת הזמן ופספס הזדמנות זהב להעפיל מעל הקו האדום. אלא שמה שבעיקר ייזכר מהמשחק הזה היא העבירה המחרידה של רובן ראיוס שנכנס בשתי רגליו לעבר רפי דהן וספג כרטיס אדום. על העבירה הזו יצטרך הקשר הספרדי של חיפה לספוג עונש הרחקה ארוך.

שחקן בני יהודה, רפי דהן. אדריאן הרבשטיין
אחת הפציעות המחרידות ביותר בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. רפי דהן מפונה על אלונקה/אדריאן הרבשטיין
השופט שי שטרית מרחיק את רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרגע המכוער של המשחק. ראיוס מורחק/אדריאן הרבשטיין

המשחק הזה דווקא התחיל בצורה ספורטיבית, ובני יהודה שנמצאת במומנטום חיובי בשבועות האחרונים פתחה בסערה עם שער בדקה השלישית של עוז ראלי שהבקיע בבעיטה חופשית אדירה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה. חיפה לא יצאה מההלם ובדקה ה-37 היא שילמה על כך בגדול כשהכתומים יצאו למתפרצת מהירה ואוהד קדוסי קיבל מאביעד בורלא וסיים עם בעיטה פנימה.

אריק בנאדו ניסה לשנות את המומנטום על המגרש, אבל בני יהודה שעברה להתגונן שיחקה הפעם מבוקר יותר. בדקה ה-71 חיפה כבר חזרה עם שער מצמק של שובל גוזלן, אבל הרגע הכי משמעותי של המשחק התרחש לצער כולם בדקה ה-84 אחרי שראיוס נכנס בצורה מכוערת מאוד ברגליים של דהן וגרם לו נזק משמעותי, כאשר קשר בני יהודה יצא עם אלונקה ופונה לבית החולים עם חשש לשבר.

בני יהודה קיוותה הפעם לשמור על היתרון ולהשיג ניצחון יוקרתי מול חיפה, אבל הזמינה את ההתקפות הירוקות ושילמה ביוקר עמוק בתוך תוספת הזמן כאשר עוד הדיפה גרועה של דלה איינוגבה סידרה שער לחובת קבוצתו. כעת יהיה מעניין כיצד תצליח בני יהודה לקום מהערב העגום הזה שהסתיים עם מכה כפולה. מנגד, אריק בנאדו ספג קריאות מהקהל הירוק להתפטר.

רובן ראיוס, מכבי חיפה, בעבירה על רפי דהן, בני יהודה (צילום מסך). one
רגע הפגיעה של ראיוס בדהן/one
אוהדי בני יהודה בהלם אחרי ספיגת שער השוויון מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב הם הולכים הביתה מבואסים. אוהדי בני יהודה אחרי שער הספיגה/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1 - השופט שי שטרית הוציא את המשחק בקרית אליעזר לדרך.

דקה 3 - גול! בוקולי הכשיל את בורלא בטווח של 25 מטר אלכסונית מהשער. עוז ראלי לקח את הבעיטה, ושיגר כדור שפגע במשקוף ונכנס פנימה. 0:1 ענק לבני יהודה.

*** אתר דריבליסט מעדכן שמדובר בשער הכי מהיר של בני יהודה העונה. עד היום השער הכי מהיר של הכתומים היה בדקה הרביעית ב-2:2 מול הפועל חיפה.

דקה 11 - עזרא קיבל כדור אחרי איבוד של בני יהודה, ולא המתין יותר מדי לפני שבעט חזק כדור שחלף ליד השער של איינוגבה.

דקה 16 - כדור ארוך שנשלח לעברו של קין הסתיים עם בעיטה מול אדרי שהדף ומנע את השני.

דקה 19 - קדוסי ירד לרגל של ראיוס במהלך גלישה שהייתה חייבת להביא לשליפת כרטיס צהוב, אבל שי שטרית החליט לחוס על חלוץ בני יהודה.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה חוגג עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
השיגו את השער שהם כל כך רצו. שחקני חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

דקה 26 - קין העביר כדור רוחב מצד שמאל לעבר עגייב אחרי שקדוסי השאיר לו את הכדור, אבל הבעיטה לא הייתה מספיק מדויקת ויצאה החוצה.

דקה 29 - ראיוס העביר כדור ארוך מצד אל צד לטואטחה שסיים עם נגיחה לא מספיק חזקה שנעצרה בקלות אצל איינוגבה.

דקה 37 - גול! איבוד כדור של ראיוס הוביל ליציאה קדימה של בורלא ששעט והעביר כדור לקדוסי, שמול אדרי לא התבלבל וכבש, 0:2 לבני יהודה.

*** אתר דריבליסט מעדכן: כבר 11 שנה שבני יהודה לא הבקיעה שני שערי חוץ מול מכבי חיפה.

דקה 40 - רגע של מחלוקת במשחק כאשר תמאש פרישקין שקיבל מסירה ארוכה ספק הוכשל על ידי איינוגבה בתוך הרחבה, אבל השופט שי שטרית לא שרק לפנדל.

דקה 45 - עוד בעיטה חופשית של ראלי לכיוון שער חיפה סיכנה את הירוקים, אבל הפעם הכדור חלף מעל השער.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו ממש לא יכולה לחייך הערב. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 46 - בנאדו ערך חילוף בפתיחת המחצית השנייה כשוויתר על עידן ורד שהיה חלש לטובתו של אביחי ידין שלא שיחק מאז ה-6 בינואר.

דקה 58 - בני יהודה הלכה אחורה, חיפה היא זו שיזמה, אבל למרות השליטה במרכז השדה, הירוקים לא הצליחו לייצר הזדמנויות מסוכנות ליד השער של איינוגבה.

דקה 67 - התקפה מתפרצת של הכתומים סיכנה את חיפה כאשר עגייב דהר קדימה ומצא את דהן שנעצר אצל אדרי.

דקה 68 - איינוגבה שמט כדור אחרי נגיחה של פרישקין, אבל חיפה לא הצליחה לייצר משהו מהריבאונד.

דקה 70 - היכולת עושה את שלה והאוהדים של מכבי חיפה שלא אוהבים את מה שהם רואים קראו לבנאדו להתפטר. יציע ג' שנשאר מאופק עד כה קרא למאמן להתפטר בפעם הראשונה.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכול. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

דקה 71 - גול! כדור קרן קצרה הגיעה לטואטחה שהגביה כדור מדוד היישר לראש של שובל גוזלן שהתרומם ונגח מצוין פנימה. חיפה חוזרת, ומצמקת ל-2:1.

דקה 75 - עגייב בפעולה אישית יפה התנהל בתוך הרחבה וסיים עם בעיטה, אדרי הערני ירד והדף היטב.

דקה 78 - אלעד גבאי שנכנס כמחליף הגביה כדור מצד ימין לעברו של עזרא שבעט מעט גבוה מדי.

דקה 81 - איזו התעופפות אדירה של איינוגבה שזינק מצוין לנוכח בעיטה אדירה של ראיוס .

דקה 84 - אדום! ראיוס נכנס בפראות ברגל של דהן באחת העבירות הכי מכוערות שנראו בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי. מיד לאחר הכניסה זינקו שחקני בני יהודה בכעס, ובמקום התפתחה מהומה. ראיוס ראה כרטיס אדום, בעוד דהן התפתל מכאבים ופונה על אלונקה.

דקה 96 - גול! איינוגבה עם עוד יציאה רעה סיפק עוד רגע טרגי העונה לבני יהודה כאשר גל כהן המשיך כדור לתוך השער. יוסי אבוקסיס כבר לא יכול היה לראות את זה וירד מהר לחדר ההלבשה.

שחקני בני יהודה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
שוב הם חוגגים מוקדם, שוב הם בוכים בסוף. שחקני בני יהודה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אנדריי פיליאבסקי (אלעד גבאי 76), דקל קינן, סארי פלאח, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (שובל גוזלן 66), רובן ראיוס, חן עזרא, עידן ורד (אביחי ידין 46), אלון תורג'מן, תמאש פרישקין.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, רפי דהן (נס זמיר 88), לירוי צעירי (סתיו פיניש 82), אביעד בורלא, אמיר עגייב (עומר ורד 76), אוהד קדוסי, ג'יימס קין.

תמאש פרישקין, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
יצאו מחויכים בסוף. פרישקין ותורג'מן/אדריאן הרבשטיין
אוהדי בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
אוהדי בני יהודה/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully