וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את פרטיזן בלגרד 67:88

הצהובים המשיכו להיראות מצוין ורשמו ניצחון 15 ברציפות בכל המסגרות, בדרך לראשות בית ו'. טיוס הצטיין עם 16 נקודות, רייס קלע 15. בשבוע הבא: ריאל מדריד בחוץ

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) את פרטיזן בלגרד 67:88 ביד אליהו כדי לשמור על מאזן מושלם בשלב הטופ 16 של היורוליג ולהישאר בודדה בפסגת בית ו'. הצהובים שרשמו ניצחון 15 ברציפות בכל המסגרות, נראו מצוין בשני צדי המגרש, התגברו בקלות על הפציעה של סופוקליס שחורציאניטיס שדידה החוצה ברבע הראשון, ונהנו מהחולשה של האורחים שדווקא הגיעו אחרי ניצחון על צסק"א מוסקבה.

טייריס רייס וריקי היקמן הריצו קדימה, אלכס טיוס הראה שיש על מי לסמוך ברחבות, דווין סמית' היה סולידי כהרגלו ודייויד בלו עשה את העבודה מחצי מרחק ומחוץ לקשת. מכבי תל אביב רשמה את אחד מהניצחונות הקלים שלה העונה ועלתה ל-0:4 משכנע. בשבוע הבא היא תשחק בחוץ נגד ריאל מדריד שכנראה תגיע זועפת אחרי שספגה הערב הפסד בכורה. שם זה בוודאי יהיה יותר קשה.

אלכס טיוס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב וטיוס ממשיכים לדהור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

טפיץ' ומילוסאייביץ' העלו את האורחים ליתרון מהיר אך מכבי הגיבה עם ריצת 0:6 כששחורציאניטיס ודווין סמית' מעבירים את היתרון לצד הצהוב. במצב של 9:10, מכבי חיזקה את ההגנה ובעזרת נקודות של טייריס רייס וריקי היקמן רצה ל-0:10 ול-11:20 בתום הרבע, למרות ששחורציאניטיס יצא החוצה בגלל הפציעה ממנה הוא סובל לאחרונה.

רבע 2

חמש נקודות מהירות של דייויד בלו וג'ו אינגלס הגדילו את הריצה של מכבי תל אביב ל-2:15 והקפיצו אותה במהירות ליתרון 11:25. בצד השני, ההגנה המשיכה לעצור את הניסיונות הסרבים. גם כשפרטיזן סוף סוף קלעה, בלו ענה עם נקודות מחוץ לקשת והפער תפח בהדרגה בדרך ל-15:38 ול-19:47 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריקי היקמן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את הבריחה ברבע הראשון. היקמן/ברני ארדוב

רבע 3

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם נקודות שהקפיצו אותה להפרש שיא של 30 נקודות (19:49), אבל בדקות הבאות האורחים זיהו תרדמת צהובה כדי להתחיל למזער נזקים ולהוריד ל-51:30 ובהמשך ל-61:43. לצהובים זה הספיק והתעוררות בזמן הקפיצה אותם ל-43:68.

רבע 4

הצהובים נכנסו לרבע האחרון בפלוס 21 וכל שהיה עליהם לעשות זה לא לאפשר ליריבה להלחיץ אותם. רייס ואוחיון שקלעו נקודות מוקדמות דאגו שזה יקרה ושלשה של דייויד בלו קבעה 51:78. בדקות הבאות דיוויד בלאט נתן קצת דקות לסילבן לנדסברג ואפילו לבן אלטיט הצעיר, אלכס טיוס ירד לספסל לקול תשואות הקהל ובסיום 67:88.

טייריס רייס, מכבי תל אביב, מול בוגדן בוגדנוביץ', פרטיזן בלגרד. ברני ארדוב
שותף מלא לחגיגה. רייס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס 16 (8 מ-8 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, טייריס רייס 15 ו-5 אסיסטים, דווין סמית', ריקי היקמן, ג'ו אינגלס (5 אסיסטים), יוגב אוחיון ודייויד בלו 8 כ"א, גיא פניני 6, שון ג'יימס 5, סילבן לנדסברג 4, סופוקליס שחורציאניטיס 2. בן אלטיט שיחק ולא קלע.

קלעו לפרטיזן בלגרד: טרנס קינסי (8 ריבאונדים) ובוגדן בוגדנוביץ' (5 איבודים) 17 כ"א, ז'ופרה לוברן 11, דראגן מילוסבלייביץ' 7, דיאן מוסלי 5, ניקולה מילוטינוב ומילנקו טפיץ' 4 כ"א, בוריס דאלו 2.

שון ג'יימס, שחקן מכבי תל אביב, מול פרטיזן בלגרד. ברני ארדוב
עשה עבודה איכותית בהגנה. שון ג'יימס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully