וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את פנאתינייקוס 55:68 ביוון

הצהובים סיימו את שלב הבתים הראשון של היורוליג עם מקום בפסגה, ניצחון ומאזן 2:8. בלו הוליך רשימת קלעים מאוזנת עם 13 נקודות, היקמן ואינגלס הוסיפו 10 כל אחד

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את שלב הבתים הראשון של היורוליג עם ניצחון חוץ 55:68 על פנאתינייקוס. הצהובים (הערב בכחול) יכולים להיות מרוצים מאוד ממקום ראשון בבית ד' תוך השגת מאזן 2:8. הקבוצה של דיוויד בלאט הוליכה הערב מהפתיחה ונתקלה ביריבה אנמית וחסרת דמיון - רחוקה מאוד מהפנאתינייקוס הידועה והאימתנית. למרות החיסרון של שון ג'יימס הפצוע והסתבכות מוקדמת של סופוקליס שחורציאניטיס בבעיית עבירות, סגנית האלופה הישראלית נהנתה מיריבה מפוזרת ולא אחראית והייתה ראויה לניצחון אותו היא השיגה.

ג'ייק כהן מכבי תל אביב מול לוקאס מברקופולידיס פנאתינייקוס. GettyImages
קיבל הזדמנות ועשה כמה מהלכים נאים. ג'ייק כהן לפני מברוקפלידיס/GettyImages

רבע 1

ג'יימס גיסט פתח טוב את המשחק אצל היוונים, גיא פניני ודווין סמית' קלעו מחוץ לקשת בצד השני והדקות הראשונות היו צמודות. בהמשך מכבי התחילה לעשות שרירים בצבע ולמנוע מגיסט כניסות קלות לטבעת, והצליחה לעלות ל-12:16 ובעזרת שלשה של דייויד בלו ל-14:23 בסוף הרבע.

רבע 2

מכבי תל אביב המשיכה להוליך בבטחה בתחילת הרבע השני (18:27) ולמרות שסופוקליס שחורציאניטיס הסתבך בבעיית עבירות ופינה את המקום לאלכס טיוס וג'ייק כהן, היא ידעה לכפות על היוונים זריקות קשות ולהגדיל ל-21:32. הדקות הבאות היו של כהן, שקלע נקודות בתום מהלך יפה והוסיף חסימה על דימיטריס דיאמנטידיס בדרך ל-27:36 במחצית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. GettyImages
הסתבך בבעיית עבירות ברבע השני. שחורציאניטיס/GettyImages

רבע 3

שחורציאניטיס שחזר לפרקט עם תחילת המחצית השנייה, מיהר לבצע עבירה רביעית, אבל עכשיו זה היה תורו של אלכס טיוס שעלה במקומו, לעבוד קשה וביחד עם אינגלס המצוין להחזיק את מכבי בעמדת הובלה ולקבוע 32:43 אחרי ריבאונד התקפה והטבעה. בהמשך גם טייריס רייס עלה על הלוח ושלשה של פניני קבעה יתרון שיא: 33:50. היקמן קינח בשלשה וקבע 35:58 ענק בסוף הרבע.

רבע 4

עם יתרון של 23 נקודות, הניצחון היה בכיס של מכבי וכל מה שנותר זה להעביר את הרבע האחרון בשלום. פאו הצליחה לכרסם במינוס ולרוץ ל-0:12. למזלה היה לא את דייויד בלו שקטע את הריצה היוונית עם 5 נקודות. רייס קלע שלשה משלו וכאן זה באמת נגמר. בסיום 55:68 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב, ג'ו אינגלס. GettyImages
שיחק 27 דקות - פחות רק מדווין סמית' בין שחקני מכבי הערב. אינגלס/GettyImages

קלעו לפנאתינייקוס: סטפון לאזמה 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, ולאנטימיר יאנקוביץ וראמל קרי 7 כ"א, ג'יימס גיסט 6, דימיטריס דיאמנטידיס 5 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 איבודים, לוקאס מברקופולידיס 5, רוקו אוקיץ' 4, אנטוניס פוטסיס 3, מייקל בראמוס 2 ו-8 ריבאונדים

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 13, ג'ו אינגלס וריקי היקמן 10 כ"א, גיא פניני 9, טייריס רייס ודווין סמית' 7 כ"א, אלכס טיוס 6 ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן, יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניטיס 2 כ"א. סילבן לנדסברג שיחק ולא קלע.

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. GettyImages
יופי של שלב ראשון של מכבי. אוחיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully