וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם גרשוני: "לא ציפיתי להתרגש ככה על הפודיום"

נועם גרשוני סיפר על התרגשותו אחרי הזכייה במדליית הזהב, גם בנימין נתניהו בירך אותו: "אתה מסמל את ניצחון הרוח האנושית"

באדיבות ערוץ 1. עריכה: אמיר קוטיגרו

צפו בנועם גרשוני זוכה בזהב ודומע בנגינת "התקווה"

נועם גרשוני ריגש הערב (שבת) מדינה שלמה, כשזכה במדליית הזהב בטניס על כיסאות גלגלים במסגרת המשחקים הפראלימפיים. גרשוני הביס ללא קושי את דייויד ואגנר, המדורג ראשון בעולם, והזיל דמעה בעת נגינת "התקןווה".

"אח שלי תמיד אמר שאני בחור איטי ושיש לי הצתה מאוחרת, אבל לא ציפיתי לכזה דבר", אמר גרשוני לאחר הזכייה, "גם לא ציפיתי להתרגש כל כך על הפודיום ובטח כשהשמיעו את התקווה. מעולם לא האמנתי שזה יקרה, שאייצג את המדינה שלי באולימפיאדה, ועוד בצורה כל כך מכובדת. מה שאני צריך עכשיו בעיקר זה חופש. המסר שלי הוא שכל מי שיש לו איזשהי מגבלה, שינסה, שינסה לעשות כיף".

נשיא המדינה שמעון פרס התקשר הערב לגרשוני ובירך אותו על הישגו. ?הבאת הפתעה מרגשת למדינה ולעם", אמר פרס, "הוכחת שאתה טוב במגרש בדיוק כפי שאתה מוצלח ברקיע - מוכשר מאפאצ?י ועד טניס. אנו מתגאים היום בדרכך ובהישגיך. אין בשורה טובה מזו שקיבלנו בזכותך בסוף השבוע. כל הכבוד! אין כמוך, חזק ואמץ?.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לגרשני: "התרגשתי מאוד מהניצחון שלך. מדינת ישראל מחבקת אותך על ההישג האדיר. אתה מסמל את ניצחון הרוח האנושית על הקשיים שהמציאות בה אנו חיים יוצרת. זה זהב לך וזהב למדינה".

גם לימור לבנת, שרת התרבות והספורט, שוחחה עם גרשוני. ?ריתקת וריגשת מדינה שלמה לכל אורך המשחקים. צבעת היום את ההצלחה האדירה של המשלחת הישראלית במשחקים בצבע זהב. הבאת נחת וכבוד גדול לכולנו. בתוך פרק זמן קצר יחסית העפלת לצמרת של הטניס הפראלימפי וברגע האמת הצלחת להגיע לשיא. אני מודה לך על ההשקעה והמחויבות ובטוחה שאזרחי ישראל גאים בך?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully