וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב

ברק בדש כבש בדקה ה-77 והכתיר את עירוני קרית שמונה לאלופת הסיבוב אחרי 0:1 גדול על הפועל תל אביב המגמגמת במשחק העונה

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

עירוני קרית שמונה ניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל תל אביב במשחק העונה שנעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. המשחק הזה גם הכתיר את קרית שמונה כאלופת הסיבוב הראשון, אחרי שהצפוניים עקפו את הפועל תל אביב ומובילים עליהם בשתי נקודות. מ.ס אשדוד ירדה למקום השלישי בסופו של סיבוב מפתיע במיוחד.

שחקן עירוני קרית שמונה ברק בדש חוגג שער. ברני ארדוב
בסוף זה נכנס, ובצדק. ברק בדש/ברני ארדוב

עכשיו כבר אי אפשר לקרוא לה קבוצה מפתיעה. עירוני קרית שמונה השלימה סיבוב חלומי בו ניצחה את מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים וכעת גם את הפועל תל אביב. מה אפשר להגיד על הפועל תל אביב? אולי שהיא לא נראתה כמו קבוצה שהגיעה למשחק עונה, כנראה שהאווירה באצטדיון הצפוני של קבוצתו היומרנית של רן בן שמעון, לא עשתה את זה לשחקניו של דרור קשטן.

עירוני קרית שמונה לחצה על הדוושה כבר משריקת הפתיחה, ובשתי המחציות סיכנה יותר את השער של היריבה. אמנם במחצית הראשונה ההזדמנויות של האדומים היו מסוכנות יותר, כולל החמצה גדולה של מהראן לאלה, אבל גם בתחילת המחצית השניה נמשכה המגמה שבלטה במשחק, כשהשחקן המצטיין בהפועל תל אביב היה השוער אפולה אדל, שהציל את קבוצתו יותר מדי פעמים. בדקה ה-77 שליטתה של קרית שמונה באה לידי ביטוי עם שער נהדר של ברק בדש, שנתן את האות לחגיגות הגדולות באצבע הגליל. דני עמוס, שוערה של קרית שמונה שרשם לא פחות הצלות מאדל, סיים את המשחק עם ההצלה הגדולה ביותר שלו כשמנע שער בטוח של אלרואי כהן בדקה ה-90.

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, לא יכל לבקש יותר. מקום ראשון בסיום הסיבוב הראשון, תצוגה טובה של שחקני ההתקפה שלו ותצוגה מצויינת של שחקני ההגנה. עירוני קרית שמונה שכבר הופיעה בעבר באירופה, הגיעה לשיא חדש בתולדות המועדון ומכאן אפשר רק לעלות למעלה.

מחצית ראשונה

דקה 3 - קרית שמונה הגיעה למצב ראשון כשאדריאן רוצ'ט שלח מסירה קצרה לשמעו אבוחצירא, שבעט מ-16 מטרים. הכדור פגש בדרך את הרגל של ברק בדש, אבל אפולה אדל עצר.

דקה 7 - ברק בדש השתלט על כדור עומק והגיע למצב בעיטה בצד ימין של הרחבה, אבל איגייבור היה במקום.

דקה 13 - מהראן לאלה הגיע למצב נגיחה מסוכן ברחבה של קרית שמונה, אבל דני עמוס הדף מצויין לקרן.

דקה 28 - איגייבור קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, פרץ קדימה ושלח מסירת רוחב על קו השער, עומר דמארי פספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 30 - שיר צדק הרים כדור, בדש הוריד עם הראש היישר לבעיטה מהאוויר של שמעון אבוחצירא מ-16 מטרים, אדל הדף.

דקה 45 - וויליאם נג'ובו נרים כדור ברחבה לראשו של ברק בדש, שנגח חלש לידיים של אדל.

דקה 45 - הזדמנות גדולה להפועל תל אביב. שיר צדק ביצע טעות גדולה בהגנה כשהוריד כדור דווקא לכיוונו של מהראן לאלה, שהפציץ מצד שמאל של הרחבה ופספס את המסגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחצית שניה

דקה 58 - מתפרצת לקרית שמונה. אבוחצירא שלח כדור ימינה לרביד גזל, שנבלם ברגע האחרון על ידי חוטבא.

דקה 67 - ברק בדש נהנה מחופש פעולה על קו ה-16, אבל נלחץ ושחרר בעיטה חזקה אבל לא מדוייקת, הכדור היה רחוק מהמסגרת.

דקה 72 - רוצ'ט הרים כדור מצד ימין לתוך הרחבה, אבוחצירא השאיר לנג'ובו שהפציץ מהרחבה החוצה.

דקה 73 - מתפרצת להפועל תל אביב, עומר דמארי נכנס לרחבה מצד שמאל ובעט חזק, דני עמוס הדף.

דקה 74 - אבוחצירא התמקם מצויין ברחבה ועלה לנגיחה משלושה מטרים אחרי מסירת רוחב טובה, אדל הדף מצויין לקרן.

דקה 77 - שער! רביד גזל שלח מסירת עומק לכיוונו של אלעד גבאי, שפרץ מצד ימין. גבאי הגביה מדויק לברק בדש שנגח ממרכז הרחבה פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 85 - וויליאם נג'ובו הגיע למצב בעיטה ממרכז הרחבה, אבל אדל הצליח להדוף.

דקה 90 - התקפה מסוכנת להפועל תל אביב. איגייבור פרץ לרחבה מצד שמאל ומסר ימינה, אלרואי כהן הגיח ובעט לשער, אבל דני עמוס רשם את ההצלה של המשחק והדף.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דושאן מאטוביץ', סלאח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', ווליאם נג'ובו, רביד גזל (בני בן זקן, 90), אדריאן רוצ'ט (עדי אלישע, 80), ברק בדש (אחמד עבד, 84), שמעון אבוחצירא.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (סלים טועמה, 87), וואליד באדיר, אביחי ידין, נעאל חוטבא, שי אבוטבול (מחמוד עבאס, 46), רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, עומר דמארי, מהראן לאלה (מירקו אורמוש, 73).


האם שמעון אבוחצירא הוא התשובה של קרית שמונה לסקוררים הגדולים של הליגה?

האם אלרואי כהן הוא גילי ורמוט הבא?

השחקן המצטיין - דני עמוס

שני השוערים במשחק הזה נתנו ערב מצויין. עד לשער היתרון של קרית שמונה אפולה אדל הרשים קצת יותר, אבל דני עמוס הפגין אופי של ברזל במאני טיים של המשחק, כשהאדומים הלחוצים הבינו באיזה מצב הם, וישבו על השער של קרית שמונה. בתוספת הזמן של המשחק שער השוויון של הפועל תל אביב נראה קרוב מתמיד, אבל עמוס, בהצלה גדולה, עצר את ההזדמנות המסוכנת במשחק שהייתה שייכת לאלרואי כהן, והפך לגורם חשוב לא פחות מהמבקיע ברק בדש, בשלוש הנקודות הכל כך יקרות של קרית שמונה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully