וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל שומאכר חוזר אל המסלול

הנהג האגדי יחזור לפרארי כדי להחליף את מאסה שנפצע. שומאכר: "מצפה בקוצר רוח להתמודד עם האתגר"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

על תפנית שכזאת אוהדי פרארי היו יכולים רק לפנטז עד כה: מיכאל שומאכר, אחד מהנהגים הגדולים בהיסטוריה, חוזר אל המסלול כדי להציל את הקבוצה. כזכור, אחד מנהגי פרארי, פיליפה מאסה הברזילאי נפגע בראשו במירוץ האחרון בהונגריה, כתוצאה מחלק שהתפרק ממכוניתו של בריקלו, ונפצע קשה. מאסה מן הסתם ייעדר משארית העונה, ועתידו המקצועי עדיין מוטל בספק, ובפרארי עושה רושם כי לא מבזבזים זמן. עד כה היה מדובר רק בשמועות, אך הערב (רביעי) אישר דוברה של הקבוצה את הידיעה. הגרמני חוזר אל המסלול.

"פרארי מתכוונת להפקיד בידיו של שומאכר את מכוניתו של מאסה, במידה והנהג הברזילאי לא יוכל להתחרות", נמסר בהודעה מטעם הקבוצה. "מיכאל שומאכר הראה את הנכונות שלו ובימים הקרובים הוא יעבור סדרה של הכנות ובדיקות שבסופן יתברר האם הוא יכול להשתתף, החל מהחודש הבא, בגראנד פרי שייערך בולנסיה, ב-23 באוגוסט".

"הדבר החשוב ביותר הוא שכל החדשות בנוגע לפיליפה חיוביות", אמר שומאכר בהודעה הרשמית שלו. "נפגשתי עם הנציגים של פרארי והחלטנו ביחד שאני אכין את עצמי לתפוס את מקומו של פיליפה. למרות שזה נכון שהפרק של הפורמולה 1 נגמר עבורי מזמן, זה גם נכון שמסיבות של נאמנות אני לא יכול להתעלם מהמצב ביש שהקבוצה שלי נקלעה אליו". עם זאת, שומאכר לא חושב חלילה רק להופיע למירוץ: "כבן אדם התחרותי שאני, אני מצפה בקוצר רוח להתמודד עם האתגר".

שומאכר בן ה-40, שפרש ב-2006, נחשב בעיני רבים לגדול הנהגים של הפורמולה 1. הוא הנהג היחידי שזכה ב-7 אליפויות, ו-91 הניצחונות שלו במירוצים כמעט ושווים למאזנם של שני המקומות שמתחתיו ברשימה המנצחים, איירטון סנה ואלאן פרוסט, שזכו יחדיו ב-92 ניצחונות. בעונת 2002 סיים הגרמני על הפודיום בכל אחד מהמירוצים, וזכה באליפות המהירה ביותר בתולדות הפורמולה, כשנותרו עוד 6 מירוצים. בעונת 2004 הבלתי נשכחת זכה שומאכר ב-13 ניצחונות בעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully