וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטיל באה פצצה

אחרי פגיעת הטיל ברחבת ה-16 של מגרש האימונים של אשקלון, נודע לשייע פייגנבוים כי ביתו נפרץ. המאמן: "זה נוסף ליום השחור שהיה לי"

תמונות גולשים

צילום וידאו: שי מכלוף
עריכת וידאו: אמיר לב

נס גדול באימון מוליכת הליגה הארצית, הפועל אשקלון: אימון הקבוצה התעכב בשל סירובם של מספר שחקנים לצאת מחדר ההלבשה. באותם רגעים, בהם ניסה הצוות המקצועי לשכנע אותם להתאמן, נפל טיל ברחבת ה-16 של המגרש. בעקבות האירועים, אימון היום בוטל. ההתאחדות לכדורגל הציעה לראשי הקבוצה לערוך את האימון באצטדיון רמת גן ואמרה כי היא מעמידה לרשותה את מתחם האימונים באזור. אגב, גם הפועל פתח תקוה הציעה את שירותיה.

"כולנו ברחנו משם, אין מה לעשות", אמר המאמן שייע פייגנבוים. "הטיל נפל ברחבת ה-16 בדיוק כשקיימנו דיון עם השחקנים וזה מה שעיכב את השחקנים לצאת. שחקנים פחדו לצאת למגרש ובזכות זה ניצלנו. נס גדול קרה פה היום, חבל על הזמן. אין מה לעשות נגד זה כרגע. אנחנו צריכים להמשיך".

על ההרגשה שלו כמאמן אמר: "זאת המלחמה הספורטיבית הכי גדולה והכי קשה שהייתה לי. השחקנים ברחו ואני לא יכול לגבש אותם היום לאימון אחר. כולם ברחו. מחר נתארגן מחדש. הייתי דוחה את המשחק (מול נס ציונה הממוקמת שניה בטבלה) אבל אני לא יודע מה יהיה. זאת לא הכנה, מתחילת השבוע אנחנו מתאמנים ככה. לא רצינו לפגוע בעיר ולעזוב. עכשיו, ברגע שעזבנו, נראה לי שהרבה מאוד תושבים יעזבו והרבה מאוד דברים יקרו באשקלון. זה יכניס את העיר ללחץ גדול".

נוסף על צרות הקבוצה, לפייגנבוים נוספו צרות אישיות כאשר ביתו נפרץ ונגנבו ממנו מספר פריטים. "המצב ממש לא טוב. פרצו לי את הבית וזה בהמשך ליום השחור שהיה לי" אמר שייע. "פתחתי את היום עם טיל על מגרש האימונים בזמן שהיינו בחדר ההלבשה. המשכתי אותו עם בשורה שאני צריך לנדוד לאצטדיון רמת גן, אבל מסתבר שזו היתה רק יריית הפתיחה. כעת קיבלתי בשורה מאישתי שהבית נפרץ. גנבו משם דברים שהיו מאוד יקרים לי, כולל גביעים. עדיין לא בדקתי במה מדובר".

על השאלה האם הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה ענה: "אני לא מתכוון לברוח, זה לא אני. אשלים את העבודה. אני רוצה שיהיה משהו מתוק לעיר".

"כל השחקנים התכנסו לאימון שגרתי, שהיה אמור להתחיל ב-12", סיפר מנכ"ל הקבוצה צ'יקו מגיהה. "המאמן תיכנן לעשות שיחה לפני האימון, שלוש דקות לפני תחילתו, שמענו אזעקה. השחקנים תפסו מחסה ושמענו בום חזק מאוד. כאשר יצאנו ראינו עשן והבנו שנפל טיל סמוך מאוד אלינו. השחקנים נבהלו מאוד, נכנסו לרכביהם ונסעו לבתיהם".

"מההתאחדות לכדורגל התקשרנו אלינו במהרה אמרו לנו שהם יעמידו לרשותנו את כל מתחם האימונים באצטדיון רמת גן. גם מעיריית אילת התקשרו והזמינו אותנו למחנה אימונים בעיר. כמו כן קבוצות נוספות הזמינו אותנו להתאמן במגרשיהן. מחר ככל הנראה נתאמן באצטדיון רמת גן, כאשר אם הכול יסתדר נטוס לאילת ונקיים מחנה אימונים בעיר", חתם המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully