וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא סתם יום של חולון

לואיס פלורס הפציץ 32, האלופה הפועל חולון הציגה משחק נחוש וחגגה את פתיחת העונה עם ניצחון חוץ מפתיע 76:87 על בני השרון

קיץ רב תהפוכות עבר על האלופה הפועל חולון, והבעיות הכלכליות גרמו לקבוצה לשנות את פניה. הסגל הנוצץ והארוך של העונה שעברה, פינה את מקומו לסגל צנוע ולא שלם ערב פתיחת העונה. אבל האוהדים הרבים עדיין שם, וכך גם רוח הלחימה, ובליגת העל שלנו זה לא מעט. הפועל חולון הגיעה הערב (שני) למטרווסט ברעננה והתעמתה עם בני השרון. המשחק, שהשלים את משחקי המחזור הראשון, הסתיים בניצחון 76:87 של החולונים, שנחשבו לאנדרדוג במפגש. אחרי מחצית ראשונה שקולה, חולון עלתה נחושה לפרקט, נהנתה מיכולת משובחת של לואיס פלורס (32 נקודות) בקו האחורי וטסה ל-7:24 ברבע השלישי. הפער סיבך את בני השרון, שפתחה את העונה עם הפסד ביתי.

לא כך רצה משה וויינקרנץ לציין את חזרו למגרשי ליגת העל. מאמן בני השרון לא הצליח למצוא פיתרון לאזורית של חולון, ליכולת ההתקפית של פלורס ולאגרסיביות של האורחים. למעט אורי יצחקי שהפגין משחק לחימה משני צדי המגרש, אף אחד בבני השרון לא הזכיר בשמץ את יכולתו האישית. אוסמאן סיסה שיחק היטב במחצית הראשונה, אך נעלם בשנייה, מאיר טפירו לא הצליח לכפות את קצב המשחק הרצוי לקבוצתו, קוקי בלצ'ר טרם חזר לכושר משחק אחרי שהחלים מפציעה, והזר החדש ריצ'רד רובי הורגש רק בדקות הסיום של ההתמודדות. המשחק לימד שבני השרון, שהיתה חסרה את ארז כץ החולה, זקוקה להרבה ליטוש, במיוחד בהתקפה. חולון טרם השלימה את סגל שחקניה, אבל הניצחון הזה מבהיר שאי אפשר להקל ראש בקבוצה ואוהדיה הרבים שהגיעו לתיכון מטרווסט.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה עם אטמין קווינטנס, אורי יצחקי, מאיר טפירו, ריצ'רד רובי ואוסמאן סיסה. החמישייה של חולון כללה את קרטיס ווית'רס, ליאור ליפשיץ, לואיס פלורס, דרון וושינגטון וכריס ווטסון.

המשחק נפתח בקצב מהיר וריצת 0:8 של בני השרון יצרה הפרש קטן לזכותה. בני השרון עברה לאזורית באמצע הרבע, וחולון לא הצליחה לייצר נקודות מבחוץ. בני השרון המשיכה לשלוט בקצב והוליכה 14:22 בתום הרבע הראשון.

קוקי בלצ'ר נכנס בתחילת הרבע השני, אבל הסגולים של דני פרנקו חזרו בכוחות מחודשים, וריצת 0:6 שלהם, גרמה למשה ויינקרנץ להזעיק פסק זמן. המגמה נמשכה, ו-4 רצופות של קרטיס ווית'רס העלתה את חולון ליתרון 2. בני השרון המשיכה להחטיא, וחולון שמרה על יתרונה. דקות טובות של אורי יצחקי, שסחט טכנית מדרון וושינגטון, השאירו את בני השרון בתמונה. שלשה גדולה של טפירו (10 נקודות במחצית) קבעה 36:39 לבני השרון אחרי שני רבעים.

חולון פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 0:7 בזכות לואיס פלורס האנרגטי, ו-ויינקרנץ הזעיק פסק זמן 2 דקות משחק. גג של סיסה על ווית'רס וחדירה טובה של יצחקי העירו את המארחת. באמצע הרבע נספרו 13 איבודי כדור לבני השרון לעומת 6 של חולון, ויכולתו של פלורס (11 נקודות ברבע השלישי) משני צדי המגרש תרמה לכך. חולון המשיכה באותו קצב עם נקודות של ווית'רס וטיפסה ליתרון 13. חולון ניצחה ברבע השלישי 7:24 והוליכה בסיומו 46:60. ברבע הרביעי המשיך יצחקי לייצר נקודות עבור המארחים, אבל הקצב נשאר חולוני. בני השרון צימקה מעט לקראת הסיום, אך ההתפרקות ברבע השלישי היתה גדולה על מידותיה וחולון ניצחה בסיום 76:87.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: ריצ'רד רובי 18 נקודות, האמין קווינטנס (13 ריבאונדים) 17, אורי יצחקי 16, מאיר טפירו 10 (3 מ-12 מהשדה), אוסמאן סיסה (9 ריבאונדים) 6, קוקי בלצ'ר 5, אלעד הופמן ושון מונסון 2 כל אחד. כן שותפו שון ג'יימס ובן רייס.

קלעו להפועל חולון: לואיס פלורס 32 (6 ריבאונדים), קרטיס ווית'רס 19 (8 ריבאונדים), דרון וושינגטון, אורי קוקיה ויהוא אורלנד 8 כל אחד, ליאור ליפשיץ 6, ליאור שגב (6 אסיסטים) וכריס ווטסון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully