וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: ספרד הביסה 1:4 את רוסיה

הנבחרת של הידינק לא עמדה בלחץ מול ספרד והתפרקה מול שלושער מדהים של דויד וייה שקבע 1:4 והרחיק את הרוסים מרבע הגמר

אף אחד לא באמת חשב שרוסיה יכולה לדגדג את ספרד, אך מה זה אומר אם רוסיה נראתה טוב היום (שלישי) ובכל זאת ירדה מושפלת עם 4:1 במשחק הפתיחה? האם מתבשלת לנו מועמדת בכירה לזכות בתואר?

על פניו נראה שכן. ספרד היא הנבחרת השנייה שמצליחה לכבוש שלושה שערים במשחק מתחילת הטורניר, אחרי שהולנד עשתה את זה לאיטליה אתמול. ספרד עשתה את זה עם הרבה סטייל, כשדויד וייה היה אחראי להצגה הנפלאה עם שלושער, שקירב אותו ואת חבריו לרבע הגמר. הבעיה עם הרוסים הייתה ההגנה, נו זה לא ממש הפתעה כשהנבחרת סופגת שערים קלים למדי.

וייה כבש פעמיים כבר במחצית הראשונה וגרם לחוס הידינק לא מעט דאגות. חילופים מהירים לא ממש עזרו, ולמרות שרוסיה לא נראתה רע, היא ספגה שער נוסף. חמש דקות לסיום רומן פאבליוצ'נקו צימק, אבל זה היה רחוק מלהספיק. ססק פברגאס נהנה משער בכורה בנבחרת הספרדית ממש בתוספת הזמן, וכעת רוסיה, שרבים תלו בה תקוות להמשיך הלאה, תצטרך לעשות את העבודה מול יוון או שבדיה בשני המשחקים שנותרו לה. לפי המשחק הערב צפויה לה הרבה עבודה.

מחצית ראשונה

דקה 4 - יורי זירקוב שיגר כדור חופשי מצד שמאל מרחוק, אך איקר קסיאס לא התרגש והדף מצוין בדרך למתפרצת ספרדית.

דקה 9 - דויד וייה קיבל כדור עומק טוב מצד ימין של אנדרס אינייסטה, אך ההתרגשות עלתה לו ביוקר כי הבעיטה שלו הלכה רע מעל השער.

דקה 17 - אלכסנדר אניוקוב העביר מצד ימין כדור לסרגיי סמאק, שסיים עם בעיטה לא מספיק טובה.

דקה 20 - גול! כדור ארוך של חואן קפדבילה מצא את פרננדו טורס, שהיתל בהגנה הרוסית והשתמש בעקב כדי להעביר לדויד וייה שהצטרף להתקפה וסיים עם שער מצוין.

דקה 23 - רוסיה החלה בלחץ שלה והייתה קרובה לשער כשכדור של רומן פאבליוצ'נקו ניתז בקורה והציל את הספרדים מהשוויון.

דקה 27 - ספרד החלה לקבל רעב של שער שני וכמעט מצאה אותו כשאינייסטה מצא את וייה שעשה את הסיבוב וסיים בבעיטה חזקה שחלפה ליד השער של איגור אקינפייב.

דקה 42 - כדור חופשי מ-32 מטר של רומן פאבליצ'נקו נהדפה בחומה הספרדית, אך הכדור החוזר נהדף בקורה.

דקה 45 - גול! ההגנה הרוסית שוב התקשתה לעמוד בלחץ הספרדי וכדור של אינייסטה אל וייה, שחמק מנבדל והמשיך בנגיעה אחת, הסתיים בשני. 0:2 לספרד.

מחצית שנייה

דקה 58 - למרות שרוסיה החזיקה יותר בכדור ברבע השעה הראשונה של המשחק, וייה הגיע למצב טוב אך סיים עם בעיטה שטוחה שנעצרה אצל אקינפייב.

דקה 60 - הרוסים הגיעו למצב מסוכן משלהם כשביליאלטדינוב שלח בעיטה שקסיאס הצליח לחלץ בקושי רב.

דקה 75 - גול! יותר מידי זמן הוא לא כבש, אך בדיוק בדקה הזו הגיעה מתפרצת נפלאה שהתחילה עם צ'אבי והסתיימה עם סבסוב של שלושה שחקני הגנה רוסיים ובעיטה נפלאה לשער. 0:3.

דקה 85 - גול! כדור קרן של זיריאנוב מצא את פאבליוצ'נקו שנותר חופשי ונגח מול קסיאס החולמני, 3:1.

דקה 90 - גול! דויד וייה מצא את צ'אבי שבעט מהאוויר, ססק פברגאס המחליף נמצא בנבדל ונגח מקרוב פנימה. 1:4.

הרכב נבחרת ספרד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קארלוס פויול, קרלוס מארצ'נה, חואן קפדבילה, מרקוס סנה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה (סנטי קאזורלה 63), דויד סילבה (צ'אבי אלונסו 77), פרנדדו טורס (ססק פברגאס 54), דויד וייה.

הרכב נבחרת רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר אניוקוב, דניס קולודין, רומן שירוקוב, יורי זירקוב, סרגיי סמאק, קונסטנטין זיריאנוב, איגור סמשוב (דימיטרי טורבינסקי 58), דיניאר ביליאלטדינוב, דמיטרי סיצ'ב (ולדימיר ביסטרוב 46) (רומן אדמוב 70), רומן פאבליוצ'נקו.

איצטדיון "טיבולי נאו", אינסברוק. שופט: קונארד פלאוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully