וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן: ”טיפה מתחת לאלוהים”

מאמן הפועל חולון, שזכה באליפות המדינה אחרי סל בשניות הסיום של המשחק נגד מכבי תל אביב, לא ידע נפשו מרוב שמחה: ”איזה אושר. אני מעל העננים”. מורן רוט: ”אין קבוצה כזאת בעולם”

האליפות של הפועל חולון ב-2008/קובי אליהו

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל. אחרי 15 שנה של שליטה צהובה-כחולה בכדורסל הישראלי, באו השחקנים המוכשרים של חולון ובלי להתרגש מהמעמד הצליחו לקחת את האליפות בשנייה האחרונה ממכבי תל אביב, אחרי סל מדהים של מאליק דיקסון. חולון אלופה, לראשונה בתולדותיה; מכבי תל אביב נשארת ללא אף תואר בעונת 2007/8.

אלפי אוהדי הפועל חולון חיכו לאליליהם בפארק פרס בחולון, אולם המשטרה החליטה שלא לאפשר לקבוצה להגיע למקום. שחקני ומנהלי הקבוצה חגגו במסעדה בתל אביב. בימים הקרובים תחגוג חולון עם אוהדיה.

רוט: "לא שמענו את הקהל של מכבי"

מאמן העונה, מיקי דורסמן, לא הסתיר את שמחתו בסיום המשחק: "באנו לנצח כל העונה. ניצחנו היום כי יש לנו שחקנים לא מהעולם הזה, גברים אחד אחד. מחושלים מאוד. שחקנים עם ניסיון. מגיע לכל מי שסובב את הקבוצה הזאת. במיוחד לאוהדים המדהימים האלה שליוו אותנו כל השנה. אין לכם מושג כמה אני מאושר. כרגע אני נמצא מעל העננים, טיפה מתחת לאלוהים. זו התחושה.

"אני משתדל להיות נאמבר וואן בכל מה שאני עוסק בו", הוסיף דורסמן. "מגיע למכבי שאפו על כל הניהול והדרך שעשו במשך 40 שנה. מכבי לקחה כי זה היה שם. באנו השנה, רצינו ולקחנו. הגדולה שלנו הייתה שעשינו את זה היום בתקציב הרבה הרבה יותר קטן ממכבי. תפסנו את מכבי בעונה חלשה בהשוואה לכל העונות האחרות. אני רוצה להודות למאמנים בארץ ובאירופה שעזרו לי להשתלם. פיתחתי עם השנים את הביטחון. למדתי להיות קר רוח ולשמור על שפיות כלשהי בדקות החשובות. כרגע אני לא חושב על העונה הבאה. כרגע אני רק רוצה ליהנות".

מורן רוט, הכוכב הישראלי של דורסמן, גם הוא היה בטירוף בסיום: "תודה לקהל שלנו. אין דברים כאלה. לא שמענו את הקהל של מכבי, שמענו רק את האוהדים שלנו. אמרתי למאליק שהוא יהיה הכוכב של הגמר. הוא השחקן המצטיין שלנו העונה. כל יום אנחנו משתינים מצחוק בגללו. אין כזאת קבוצה בעולם. יש ביננו אהבה. איזה כיף".

"החבורה הזאת של שחקנים, זה משהו מדהים", אמר קולע סל הניצחון, מאליק דיקסון, שנותר כמעט ללא מילים. "לא הייתי אף פעם בחבורה כזו. זה משהו מאוד מיוחד. לקחת את הזריקה האחרונה במשחק אליפות זה משהו אדיר. אני לא יכול להגיד יותר כלום".

אבישי גורדון: "לפני שיצאתי נתתי נשיקה לאישתי, ואמרתי לילדים שלי שאבא הולך להביא אליפות. אלוהים היה איתנו היום. זו קבוצה של גברים. אני רוצה רק להגיד לאמא שלי שאני אוהב אותה. לילדים שלי, לאישתי. ולאחרון חביב למיקי דורסמן, האיש והאגדה. האיש משק שלנו לא פה, שבתאי, הוא בבית חולים והבאנו את האליפות בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully