וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-באר שבע: ברדה יעבור מבחן כשירות

גבאי בכוננות בבאר שבע, לוי תרגל את נאסר במקום סוויסה לקראת חצי הגמר (20:30, ספ' 5 ו-HD). חיימוב בשער

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כשיר למשחק החשוב. גיא חיימוב/אדריאן הרבשטיין

שוערה של עירוני קרית שמונה גיא חיימוב יהיה כשיר למשחק חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5 ו-HD) מול הפועל באר שבע, וזאת למרות שהוא עדיין סובל מכאבים. בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה שחיימוב יוכל לקחת חלק במשחק, אך יהיו עם יד על הדופק בנוגע אליו.

מי שלא יוכל לשחק הוא כמובן הבלם קאסיו פרננדס שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו במרכב ההגנה ימלא מתן אוחיון כאשר חן דילמוני שפתח מול באר שבע במשחק הליגה ביום שבת (0:2) ובישל את השער הראשון ימשיך בעמדת המגן השמאלי. המאמן ברק בכר מתלבט בקישור בין רועי קהת, וובה בראון ואדריאן רוצ'ט, כששניים מתוך השלושה צפויים לפתוח בהרכב.

בקרית שמונה מעוניינים להמשיך בתקופה הטובה, אך יודעים שלמרות הניצחון מול באר שבע לפני שלושה ימים, המשחק מחר לא צפוי להיות קל ואין בו פייבוריטית. "זה משחק שקול ושווה כוחות", אמר שחקן בקרית שמונה. "הקהל של באר שבע אמנם יגיע בהמוניו וידחוף אותם, אבל הוכחנו כבר שאנחנו לא נרתעים ויודעים להתמודד עם מצבי לחץ. הכול פתוח ונקווה שבסוף הערב נעשה עוד צעד בעונה הנהדרת הזו".

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, מתן אוחיון, שיר צדק, מינדאוגאס פאנקה, וובה בראון (רועי קהת), אדריאן רוצ'ט (רועי קהת), דויד מנגה, אחמד עאבד, רוג'רס קולה.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יעבור מבחן כשירות. אליניב ברדה/ברני ארדוב

פחות מיממה אחת נותרה עד המשחק החשוב ביותר של הפועל באר שבע העונה, ועדיין לא ידוע האם אליניב ברדה יפתח בהרכב מחר מול קרית שמונה. כפי שפורסם בתחילת השבוע, קפטן הפועל באר שבע והצוות הרפואי הגיעו למסקנה כי עד צאת החג לא ניתן יהיה לדעת האם הוא כשיר למשחק ונראה כי ההתלבטות של אלישע לוי לגבי ההרכב, שנובעת בעקבות הפציעה, תסיים מחר לאחר מבחן הכשירות שיעבור השחקן.

ברדה שסובל ממתיחה בשריר התאומים עבר במהלך השבוע טיפולים, אך לא עבר בדיקה מקיפה. היום ערך השחקן אימון רגיל ובמועדון מדווחים על שיפור קל במצבו. אם ברדה בכל זאת לא יפתח, דובב גבאי יקבל מקום בהרכב ויפתח באגף. "ברדה חשוב לנו מאוד, כולם מבינים את המשמעות של קבוצה איתו ובלעדיו. אבל נעשה את המקסימום בכל הרכב שלא יפתח. יש לנו הרבה בטחון, הוכחנו העונה שאין אתגר שלא נוכל לעמוד בו", אמר אחד השחקנים. אלישע לוי אמר לשחקנים: "לפני משחקים כאלה אין לי על מה לדבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
בבאר שבע בונים עליו. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

הבעיה של לוי לא מסתכמת בברדה. מאור בוזגלו שסובל מדלקת יהיה כשיר למשחק, אך במועדון מודעים לרגישות הפציעה ומקווים שהיא לא תגביל אותו. ויליאם סוארס שחזר להתאמן תחת פיקוח הצוות הרפואי לא יהיה בסגל וכשיחלים ישחק עם מסיכה. גל אראל שעלה לשחק פצוע במשחק האחרון מול קרית שמונה יפתח שוב בעמדת הבלם, מה שאומר דויד הובר שוב ישחק בקישור האחורי.

על פי התרגול היום, אביתר אילוז יפתח על הספסל ובן ביטון יחליף אותו. בן תורג'מן ישלים את חוליית ההגנה שתכלול גם את טומיסלב פאיוביץ'. עוד הפתעה מגיעה מכיוונו של סיראז' נאסר, שתורגל בהרכב במקום תומר סויסה. על הספסל של באר שבע ימתינו שלומי בן חמו, אביתר אילוז, קובי דג'אני, תומר סוויסה, דובב גבאי (אם לא יחליף את ברדה), יוני אוזן וניקולס פלצ'וק.

במועדון מעריכים שלפחות 13 אלף אוהדי באר שבע ילוו את הקבוצה למשחק מחר. 11 וחצי אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן אלישע לוי צפוי להיפגש עם אלונה ברקת לאחר חצי הגמר. ההערכה היא שהצדדים יגיעו לסיכום מהיר. "שני הצדדים רוצים בחתונה, אין כל סיבה שאלישע לא ימשיך", אמרו במועדון.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', גל אראל, בן תורג'מן, דויד הובר, לוטם זינו, סיראז' נאסר, מאור בוזגלו, אליניב ברדה (דובב גבאי), גליינור פלט.

הסדרי תנועה

מההתאחדות לכדורגל נמסר:

אנו קוראים לאוהדים להקדים ולהגיע לאזור האצטדיון. השערים ייפתחו ב-11:00, מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית. החניה בקרת האצטדיון הינה לבעלי תווי חניה בלבד.

ההתאחדות מעמידה לטובת באי המשחק מערך היסעים. עבור אוהדי הפועל באר שבע ואוהדי מכבי פתח תקווה, החל משעה 16:00 יופעל מערך היסעים מאצטדיון "המושבה" בפתח תקווה לאצטדיון ר"ג. לאוהדים המגיעים מבאר שבע, מפתח תקווה ומאזור הדרום מומלץ להחנות בחניית אצטדיון "המושבה" ולהשתמש בשאטלים אשר ימתינו מול שער 3. בתום המשחק ימתינו השאטלים לאוהדים בחניון דן מול שער 11 של אצטדיון רמת גן.

מערך היסעים לטובת אוהדי מכבי נתניה ואוהדי הפועל קרית שמונה: החל מהשעה 16:00 יופעל המערך מחניית בית העלמין קרית שאול. לאוהדים המגיעים מקרית שמונה, מנתניה ומאזור הצפון מומלץ להחנות בחניית בית העלמין קרית שאול. בתום המשחק ימתינו השאטלים לאוהדים בחניון דן מול שער 11 של אצטדיון רמת גן, ויחזירו את האוהדים לחניון קרית שאול.

רכבת ישראל הקצתה לטובת באי המשחקים רכבות רבות מבאר שבע ומנתניה. פרטים נוספים בדבר שעות ותחנות ניתן למצוא באתר רכבת ישראל.

המגיעים מכיוון צפון מתבקשים על ידי המשטרה להגיע דרך נתיבי איילון עד מחלף רוקח, ומשם להחנות בחניוני גני יהושע, המימדיון, חניון רפידים וחניוני האתלטיקה. הגעה רגלית לאצטדיון תתאפשר על ידי חצייה רגלית מכיוון המימדיון דרך גשר המכבייה.לחילופין, ניתן להיכנס מכיוון מחלף הכפר הירוק, להחנות בחניונים המצויים באזור רמת החייל ולהגיע רגלית לאצטדיון רמת גן.

אוהדים המגיעים מכיוון כביש גהה מתבקשים להגיע דרך מחלף אם המושבות או לחילופין עד מחלף ז'בוטינסקי, ומשם לאזור התעשייה בני ברק לחניוני מתחם הום סנטר. צומת שטרית פינת פנחס רוזן ייסגרו על פי הצורך לתנועה מצפון לדרום עד למועד תחילת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully