וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "אני מאמין שנסיים את העונה עם תואר"

קשר הפועל ת"א מוכן לגמר גביע המדינה. גוטמן יחזור להרכב דומה לזה שפתח בדרבי. 1,500 כרטיסים נוספים הוצאו למכירה

בצל המתיחות הניהולית בהפועל תל אביב, והעובדה כי כרגע לקבוצה אין בעלים יחיד בגלל המחלוקות בין מוני הראל ואלי טביב, החלה היום (שני) הקבוצה להתכונן באופן רשמי לגמר גביע המדינה שייערך ביום רביעי ובו תשחק הקבוצה מול מכבי חיפה. האדומים מאד מקווים לחזור עם גביע, שקצת ימתיק את העונה הקשה והארוכה שעברו, במיוחד לנוכח העובדה שהקבוצה, שרצה כבר כמעט שלוש שנים יחדיו, אמורה לחדש את פניה בקיץ הקרוב, ושחקנים כמו וינסנט אניימה, ערן זהבי, דני בונדר ואחרים שהביאו לקבוצה בעונה שעברה אליפות וגביע ואף העפילו השנה לליגת האלופות, רוצים להביא תואר נוסף במה שצפוי להיות משחקם האחרון במועדון.

שי אבוטבול התראיין באתר ההתאחדות לכדורגל, וסיפר על תחושותיו לקראת גמר הגביע: "המעמד המכובד של גמר גביע המדינה, הוא חלומו של כל כדורגלן", אמר קשר האדומים, שזכה כבר בשלושה גביעים, והמשיך: "זהו אירוע בלתי נשכח, אירוע אשר כל רגע וכל פרט שלו זכורים לי, בעיקר המבט לעבר היציעים הגדושים באוהדים לובשים חולצות אדומות".

אבוטבול גם דיבר על היריבה במשחק, האלופה הטרייה מחיפה: "אנחנו מכבדים את מכבי חיפה. מדובר בקבוצה שהוכיחה כי היא אלופה ראויה ומגיעות לה ברכות. אני מאמין שהפועל תל אביב תסיים את העונה הזו עם תואר".

נראה שמאמן הקבוצה אלי גוטמן יחזור להרכב שפתח מול מכבי תל אביב, חוץ מדני בונדר שיפנה את מקומו בעמדת המגן השמאלי לדדי בן דיין. המאמן גם מתלבט בין בונדר וקנדה באגף ימין. סלים טועמה ככל הנראה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, על חשבונו של גילי ורמוט הפצוע,
ערן זהבי יתפוס את עמדת הקשר מצד ימין, מהראן לאלה שמתח שריר ביום שבת, צפוי להיות כשיר למשחק. הבלם מאריו פצ'אלקה, שלמעשה סיים את העונה, לא ישחק ויחזור לאימונים רק בעונה הבאה.

בתוך כך, הודיעה היום ההתאחדות כי תפתח גם את השערים 17-18 באצטדיון רמת גן למשחק גמר הגביע. זאת לאחר שההתאחדות קיבלה אישור ממשרד התמ"ת. בעקבות כך, יוצאו 1,500 כרטיסים נוספים למכירה, שתיערך היום בין השעות 16:30 ל-19:00 בקופות אצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully