וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית הדיחה את הפועל פ"ת בפנדלים

הקבוצה מליגת המשנה הפתיעה את המלאבסים, כאשר לאחר 0:0 חלש אחרי 120 דקות ניצחו האורחים 0:3 בבעיטות הכרעה

מי שחיפש את ההפתעה של שמינית גמר גביע המדינה, אולי קיבל אותה הערב (שלישי), כאשר הפועל נצרת עילית מליגת המשנה הדיחה את הפועל פתח תקוה באורווה, כשהכניעה אותה בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. המלאבסים הציגו יכולת מאכזבת, ולא במפתיע, אותה יכולת בדיוק באה לידי ביטוי גם בסדרת הפנדלים, כאשר החבורה של אלי מחפוד לא הצליחה להבקיע אפילו פעם אחת. הקבוצה של אלדד שביט, שגברה בסיבוב הקודם על ערד בפנדלים, עוברת לרבע הגמר שוב דרך הנקודה הלבנה.

חצי השעה הראשונה של המשחק היתה משעממת למדי, כשאף אחת מהקבוצות לא רשמה מצבים של ממש. בדקה ה-32 קיבלה המארחת צ'אנס מצוין להבקיע, כשעידן סרור הכניס את עוסמן בשירו, אלא שהחלוץ ניסה לעבור את אבי אבגי ולא הצליח. בסופו של דבר, המחצית הראשונה החלשה הסתיימה ב-0:0 משקף.

גם המחצית השניה לא התעלתה לרמה גבוהה, בלשון המעטה, כאשר הפועל פתח תקוה היתה מעט טובה יותר, אלא שהחמצות של באסיט, בן נעים ובאשירו מנעו ממנה לעלות ליתרון, ולאחר 90 דקות משעממות המשיכו שתי הקבוצות להארכה. נצרת עילית הגיעה למספר חצאי הזדמנויות בפתיחת ההארכה, כאשר מנגד בעיטה חזקה של צרפתי נהדפה על ידי יוסי שקל לקרן, ולאחר ששתי הקבוצות הלכו אחורה תמו 30 הדקות הנוספות, והמשחק הלך לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

פנדלים

- גל ראובן בעט לפינה הימנית, יוסי שקל הדף היטב.

- שגיב כהן בעט חלש ימינה, אבי איבגי לא התקשה לעצור.

- אורן פלאש בעט חזק וגבוה לאמצע, שקל זינק שמאלה. 0:1 לנצרת עילית.

- גל כהן בעט שטוח שמאלה, איבגי הדף מצוין.

- רן רול שלח כדור שטוח מוצלח לפינה השמאלית, 0:2 לנצרת עילית.

- רפי דהאן הפציץ כדור שפגש את המשקוף ויצא החוצה.

- אבי איבגי בעט נפלא לחיבורים של הפינה השמאלית, נצרת עילית מנצחת 0:3 בפנדלים.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; שגיב כהן, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם; עידן סרור (רפי דהאן, 74), ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, עוסמן בשירו, ראובן עובד (איברהים בסיט, 54); אלנתן סלמי (ארמון בן נעים, 54).

הרכב הפועל נצרת עילית: אבי איבגי; אורן פלאש, אלירן חודדה, ליאור לינדר, תום פאר; נידאל חוג'יראת, מוטי כלטוב (רן רול, 96), אריק ניירקו, עמירן אלפסי; דודי אלישע (קובי שריקי, 60), קאלה בקוונוגו .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully