וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי פתח תקוה ניצחה את בני לוד 1:3

מי שחיפש את ההפתעה הראשונה בשמינית גמר הגביע, התבדה. מכבי פ"ת הפכה פיגור ל-1:3 על בני לוד וטיילה לרבע הגמר

בליץ של שבע דקות בפתיחת המחצית השניה הספיק למכבי פתח תקוה להפוך לקבוצה הראשונה שמעפילה לרבע גמר הגביע. הקבוצה של פרדי דוד הפכה פיגור מוקדם של 1:0 לניצחון קליל 1:3 על בני לוד במשחק שהוכיח שוב את הפערים בין ליגת העל לליגה הלאומית. הלוזונים חוזרים לרבע הגמר, שלב ממנו הודחו בעונות 2005/6 ו-2006/7.

המארחת הגיעה למשחק עם רצף מדהים של 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד ופתחה עם המון התלהבות. ז'סטין זולו המצוין וטל מאיר שלטו במרכז השדה, הזינו את החלוצים בכדורים והובילו מתפרצות קטלניות. מורד אבו ענזה הספיק להחמיץ פעמיים לפני שמאיר בעט מקרוב פנימה בדקה ה-22. עד לסיום המחצית, דרגוסלב יבריץ' הציל את פתח תקוה מספיגה וריח של סנסציה עמד באוויר.

לא להרבה זמן. פרדי דוד העדיף לפתוח ללא טל בן חיים, אבל שלח אותו למערכה בדקה ה-38. החלוץ הצעיר היה בין הגורמים המרכזיים לשינוי. בדקה ה-50 כבש נבוישה מרינקוביץ' את השוויון בבעיטה חופשית ושתי דקות מאוחר יותר הפך אבי יחיאל את התוצאה בבעיטה מקרוב. בן חיים סיפק בישול נהדר למרינקוביץ' וסגר שבע דקות שמוטטו את המקומיים.

בתום הבליץ, חזרה מכבי פתח תקוה לנמנם תחת השמש החמימה ואילו האירוע הבולט במשחק עד לסיום היה כרטיס אדום שנשלף לעבר אבו ענזה, שפלט מספר מילים לעבר השופט מנשה משיח. בני לוד תישאר עם המחמאות על מחצית ראשונה טובה ותחזור למאבקים נגד הירידה לפלייאוף התחתון בלאומית. הלוזונים יכולים להמשיך לפנטז על מפגש עם נשיא המדינה.

מהלך המשחק

דקה 7: פרדה קיבל כדור במצב נוח בתוך הרחבה, אך בעט חזק גבוה מעל השער.

דקה 17 - מתפרצת קטלנית של בני לוד. הכדור נשלח לאבו ענזה שהגיע לבד מול יבריץ' וגלגל כדור לקורה.

דקה 18: פתח תקוה יצאה להתקפת נגד מהירה. כדור ארוך נשלח לעברו של דמארי, שהקפיץ מעל דלל למשקוף. גבאי לא הצליח להגיע לכדור החוזר שהתגלגל על קו השער.

דקה 21: מרינקוביץ' טיווח את השער מ-20 מטרים ופספס בסנטימטרים את הקורה הרחוקה.

דקה 22: הגנת האורחים התקשתה להרחיק כדור תועה, שהתגלגל לרגלי טל מאיר. הקשר שלח את הכדור פנימה מחמישה מטרים. 0:1 לבני לוד.

דקה 36: אבו ענזה שוב הגיע לעמדה נוחה, אך בעט על גופו של יבריץ' ופספס הזדמנות גדולה.

דקה 45: טל מאיר פרץ מצוין והכניס כדור עומק לכיאל, החלוץ הפציץ מתוך הרחבה, אך יבריץ' הדף בהתעופפות נפלאה.

דקה 50: גול! מרינקוביץ' סובב כדור חופשי מ-25 מטרים ומצא את הרשת באדיבותו של דלל שהגיב לא טוב. 1:1

דקה 52: גול! דמארי פרץ לאורך הקו ויישר כדור רוחב לאבי יחיאל, שגלגל מקרוב לרשת. 1:2 למכבי פתח תקוה

דקה 57: גול! לוד מתפרקת. בן חיים חתך את הגנת לוד מהאגף השמאלי והעביר כדור רוחב, למרינקוביץ' לא נותר אלא לגלגל פנימה מול שער חשוף. 1:3

דקה 87: זולו הגביה קרן משמאל, מאיר נתפס ברחבה, אך ללא תגובה שלו השופט מנשה משיח. אבו ענזה פלט מספר מילים לעבר משיח וראה את הכרטיס האדום.

הרכב בני לוד: אבירן דלל, אלעד גבאי (אמין שחאדה, 62), שרון מימר, ערן סספורטס, מוחמד כבהא, ז'סטין זולו, טל מאיר, גיורגי גבידוארי (אביעד דנן, 69), מורד אבו ענזה (הורחק), אגודה קואבינה, חמודי כיאל (מוחמד עבדלקאדר, 76).

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון, אסי משיח (ונצ'ו טריאנוב, 46), נבוישה מרינקוביץ', דני פרדה (טל בן חיים, 38), דובב גבאי (דן רומן, 69), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully