וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני סכנין והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

הקבוצה של שלומי דורה עלתה ליתרון משער של אזורוב בדקה ה-21, אך אמבמבה הורחק בדקה ה-64 ובוזורגי איזן בדקה ה-87

לאחר שהכדורגל הישראלי שב למחוזותינו בסוף השבוע האחרון, ואמש קיבלנו את הדרבי התל אביבי המצוין, נמשך הערב (שני) גביע הטוטו. בני סכנין והפועל חיפה נפרדו ב-1:1 באצטדיון דוחא, במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו. קוסטדין אזורוב העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-21, אך אלון בוזורי איזן בדקה ה-87. אגב, המשחק נערך ללא קהל לאור התפרעות אוהדי סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים בעונה שעברה.

שתי הקבוצות נמצאות במקום השני והשלישי של בית א' עם נקודה אחת כל אחת, בעוד עירוני קרית שמונה מוליכה את הבית עם שלוש נקודות ומכבי חיפה אחרונה ללא נקודות. קבוצתו של שלומי דורה, שעברה בבקרה התקציבית רק לקראת סוף השבוע שעבר, הייתה עדיפה כמעט לאורך רוב שלבי המשחק על פני הפועל חיפה ובסך הכל יכולה להיות מרוצה מהיכולת שלה בשלב מוקדם זה של העונה. זאת למרות שאחד משחקני הרכש שלה, פיטר אמבמבה, ספג כרטיס אדום.

מנגד, הפועל חיפה הציגה לראווה את השוער רן קדוש, שהגיע מבני יהודה, וערך הופעת בכורה בשער האדומים, כאשר בחלק ההתקפי אפשר היה למצוא בבכורה חדשה-ישנה את ערן לוי, ששב למועדון. משה ביטון, שסובל מסדק בגבו, ואושרי רואש ורן אבוקרט, שלא חתמו על חוזים ולא עברו בבקרה, נעדרו. עוזר מאמן הפועל חיפה, שביט אלימלך, שלא הגיע לאחד מאימוני הקבוצה בסוף השבוע בשל מחלוקות כספיות, לא ישב על הספסל ולא נרשם בטופס המשחק.

מהלך המשחק

דקה 15: כיוואן שלח כדור ארוך ללוי, שנותר חופשי מול קנדיל אך בעט לא טוב החוצה.

דקה 21: גול! ראדי הגביה כדור מוצלח לאזורוב, שנגח פנימה את השער הראשון של סכנין העונה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 64: כרטיס אדום! אמבמבה ביצע עבירה על אבו ניל והורחק.

דקה 75: אבו ניל פרץ קדימה והגביה לבוזורגי, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 87: גול! ממן הכניס מסירת עומק לבוזורגי המחליף והחלוץ הצעיר הצליח לאזן. 1:1 בין בני סכנין להפועל חיפה.

הרכב בני סכנין: הרכב משוער: מוחמד קנדיל, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה (הורחק, 64), עלא אבו סאלח, באסם גנאים, חאלד חלאילה (רן רול, 62), מהראן ראדי, ג'ואל דמאיו, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, מועין חלאיילה, גולן חרמון, רועי שוקרני, אייל טרטצקי (אלון בוזורגי, 65), רועי שוקרני, שי רביבו, ערן לוי, חנן ממן, אמיר אבו ניל, הישאם כיוואן (שרון לוי, 46).

בני סכנין בוואלה! ספורט
הפועל חיפה בוואלה! ספורט
גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully