וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לירוי צעירי קירב את הכתומים צעד נוסף אל עבר רבע הגמר בדקה ה-19. בית א': מכבי פ"ת והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

גביע הטוטו נמשך גם היום (שלישי), כשמכבי פתח תקוה נפרדה ב-1:1 עם הפועל באר שבע, והמשיכה את הפורמה הרעה שלה. חלוקת הנקודות אומרת, באופן כמעט מעשי, שדרכה של מכבי חיפה לרבע הגמר סלולה מבית א', לאחר ששיחקה שני משחקים בלבד. בבית ד' ניצחה בני יהודה 0:1 את מכבי נתניה, ועשתה צעד גדול אל עבר רבע הגמר. הנתנייתים, מצידם, סיימו את דרכם במפעל, ויסיימו את הבית במקום האחרון, עם ניצחון אחד וארבעה הפסדים.

מכבי נתניה - בני יהודה 1:0

אמש ערך צוות האימון של מכבי נתניה פגישת עבודה עם דניאל יאמר, והערב קיוותה הקבוצה של נתי עזריה והנרי דוארטה לצאת לדרך חדשה, אלא שהדרך החדשה הזאת נסתיימה בהפסד נוסף. המאמן הנתנייתי העלה הערב הרכב חזק, כאשר שחקני הרכש, השוער אריסטיד זוגבו והבלם סטיבן אופיי, ערכו הופעת בכורה, אלא שזה לא הספיק. המשחק עצמו היה מעט משעמם, ולאחר פתיחה מעט מהוססת, הגביהה בדקה ה-19 עמרי אפק כדור טוב לרחבה, ולירוי צעירי נגח מצוין היטב פנימה כדי להעלות את הכתומים ל-0:1, ולמעשה לקבוע את תוצאת המשחק. במהלך המשחק קיללו אוהדי נתניה את דניאל יאמר, שנכח במשחק, ואמרו לו לעזוב את הקבוצה. מנגד, גיא לוזון ניצל את המשחק על מנת לתת מנוחה לכמה מכוכביו, ושלוש הנקודות הללו מעלות את הכתומים למקום הראשון של הבית, כשבראשותם 8 נקודות - אחת יותר מבית"ר, ו-4 יותר מהפועל תל אביב, לה משחק חסר.

מכבי פ"ת - הפועל באר שבע 1:1

החבורה של רוני לוי הגיעה למשחק בפורמה רעה, והמאמן ניסה להחדיר בשחקניו את המוטיבציה לנצח את המשחק ולעצור את הרצף השלילי, אלא שעל אף שחזרו מפיגור הערב, גם את המשחק הזה לא תרצה פתח תקוה לזכור. לוי העלה בהרכב את אסי משיח על חשבון נאור פסר, ובדקה ה-15 העביר משיח כדור למוראד מגמאדוב, והבלם הוותיק ניסה להחזיר את הכדור אחורנית לשוער אוהד כהן, אלא שכהן התבלבל, והכדור נכנס. שער עצמי אומלל ו-0:1 לבאר שבע. פתח תקוה חזרה למשחק בדקה ה-40, כשטומיסלאב בוסיץ' סיים מבצע אישי יפה ברשת, כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 1:1. באר שבע נהנתה מהופעת בכורה של גיל בלומשטיין הצעיר, שנכנס במחצית, אלא שאיבוד הנקודות הערב עלה לבאר שבעים באיבוד הסיכוי להעפיל לשמונה האחרונות, שכן בירת הנגב עדיין ניצבת במקום האחרון של הבית, כשנותר משחק אחד בלבד. פתח תקוה, מצידה, איבדה סיכוי להעפיל גם היא, כשמכבי חיפה ניצבת במקום השני של הבית, עם שלושה משחקים חסרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully