וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה: מקומות 40-31

הפרויקט המיוחד בנקודת רתיחה: הרוטציה של מכבי תל אביב כבר כאן, גם טאלב טואטחה. וד"ש לשוערי ליגת העל. לפחות לפי הדירוג, כנראה שלא מדובר בעמדה כה כפוית טובה

מסורת חדשה נפתחה בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 36 המצביעים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? 36 המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה). בסך הכול - 292 שחקנים.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

והיום: הגענו ל-40 השחקנים הכי טובים בליגת העל (כל הנתונים נכונים ל-5.1, 12:00).

בחזרה לפירמידה - לעמוד הראשי של הדירוג

מקומות 40-31

מקומות 50-41

מקומות 75-51

מקומות 100-76

מקומות 150-101

מקומות 200-151

מקומות 292-201

המדרגים

נתונים: דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

40. דן איינבינדר, קשר, מכבי תל אביב: 6.26

העונה: 9 משחקים, 699 דקות, 0 שערים

העלייה שלו במדרגות הכדורגל הישראלי לא היתה מתונה כלל. נער בבית"ר ירושלים, פתאום מעבר לאלופה דאז קרית שמונה, פתאום לאלופה הנוכחית מכבי תל אביב. ואם בהתחלה זה היה נראה שהוא לא ממש משתחל לרוטציה הסבוכה של פאולו סוזה, גם תזה זו נשברה ולאחרונה הוא תופס מקום מכובד בשרשרת הקשרים האחוריים. צריך לשפר את החלק ההתקפי, או לפחות - את המספרים.

39. טאלב טואטחה, מגן, מכבי חיפה: 6.29

העונה: 10 משחקים, 900 דקות, 1 בישול

הכישרון ההתקפי בלתי נגמר ומבחינת פוטנציאל המיקום אולי אפילו נמוך מדי עבור המגן השמאלי התזזיתי, אבל יש לא מעט דברים שעדיין חסרים, במיוחד בהגנה ובחוש האחריות. בתקופה האחרונה עובד חזק במישור הפיזי, ויש תוצאות - רואים ברשתות החברתיות. אבל כדי להתקדם בדירוג כמו זה ובעיקר - כדי סוף סוף לתפוס את הכוונת של מאמן נבחרת ישראל - הוא יצטרך לעשות קצת יותר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

38. דודו גורש, שוער, הפועל עכו: 6.30

העונה: 16 משחקים, 1,450 דקות, 24 ספיגות

לשוערים, מטבע תפקידם ומינונם, קל יותר להגיע לקדמת הדירוג, אבל במקרה של גורש נראה באמת הגיוני שהוא יהיה בחלק העליון של הטבלה. למרות כמה ספיגות שמאמנו יובל נעים פחות אהב (נעים לאחר מכן אמר שכל ביקורת היא מחמאה לגדולתו של גורש), השוער עושה עבודה נהדרת ובמשך שנים משחק ברמה גבוהה יותר מהקבוצה שלו. כשמכבי תל אביב חיפשה שוער לא מזמן, שמו עלה ובהקשר רציני, דבר שמראה על הסטטוס שלו בקרב שוערי ארצנו.

37. ניקולה מיטרוביץ', קשר, מכבי תל אביב: 6.34

העונה: 14 משחקים, 907 דקות, 2 שערים

כמו איינבינדר, גם נלחם בצי שחקני קישור אחורי בסגל העמוק של מכבי תל אביב. אבל במקרה שלו רואים שהמאמן פאולו סוזה - ששיתף עמו פעולה בוידאוטון ואף הביא אותו ארצה - שם בו הרבה מבטחים. העונה, מבין כל השחקנים באותו התפקיד, מיטרוביץ' הכי מסוכן מהטווחים הרחוקים. וכשהטילים מדויקים, הם בלתי עצירים.

36. פיראס מוגרבי, קשר/חלוץ, בני סכנין: 6.36

העונה: 15 משחקים, 1,132 דקות, 1 שער, 5 בישולים

עוגן מוביל ומשובח בריצה המרשימה של בני סכנין (להוציא הפנצ'ר הביתי אמש בהפסד 1:0 לבני יהודה). אבל כשהקבוצה של בלבול רצה ודוחפת, זה במיוחד בזכות מוגרבי. מנתניה יצא ללאנס, חזר וחזר ועבר לסכנין, שם הוא כבר הודה שהוא מרגיש בבית. מספרית, הוא צבר כבר חמישה בישולים ושער, אבל זה יותר מזה - זה הרבה מאוד תכלס במשחק. עוד עסקה נהדרת של החבר'ה מדוחא.

35. דויד סולארי, קשר, מ.ס. אשדוד: 6.38

העונה: 16 משחקים, 1,306 דקות, 5 שערים, 2 בישולים

בלי להעליב את מ.ס. אשדוד, ממש לא ברור מה שחקן כזה עושה מחוץ למועדון הגדולות בכדורגל הישראלי. קשר נפלא שתמיד מסכן את השער ושוב ושוב מוכיח שיש הרבה ווינריות ברגליים. עם חמישה שערים ושני בישולים גם בקבוצה שלא מרבה לאיים על השער, ברור כמה הוא נכס. פספוס של קבוצות רבות, חוש טוב של ג'קי בן זקן שידע לחטוף אותו מתחת לשטיח של כל האחרות.

34. בויאן שראנוב, שוער, מכבי חיפה: 6.41

העונה: 15 משחקים, 1,350 דקות, 17 ספיגות

לצד הצלות גדולות סופג שערים מביכים, וביום אחד שומעים שבמכבי חיפה רוצים להאריך חוזה וביום אחר שומעים ביקורת. נכון, היציבות עדיין לא ממש בקו אחד עם הסרבי, אבל בויאן שראנוב הוא אחד מהשוערים הכי טובים בישראל העונה, ובהחלט לא הבעיה העיקרית של מכבי חיפה, במסע ההגדרה העצמית שעוברים הירוקים לאחרונה.

33. גל אראל, קשר, הפועל באר שבע: 6.41

העונה: 16 משחקים, 1,417 דקות, 1 שער

רכש שקצת פחות מדברים עליו בסביבת הפועל באר שבע, בגלל הקאמבק המרגש של אליניב ברדה וההחתמה הנוצצת של מאור בוזגלו. אבל גל אראל רכש שחייבים לדבר עליו, מפני שהוא אחד מעמודי התווך בריצה המרשימה של בירת הנגב. מחזיק חזק את האמצע ויודע להוציא התקפות קדימה. עונה נהדרת, והנה, המחמאות בהתאם.

32. שרן ייני, מגן/קשר, מכבי תל אביב: 6.41

העונה: 11 משחקים, 864 דקות, 6 צהובים, 1 אדום

הכלבויניק אמנם נחלש קצת העונה, והחסיר הרבה דקות בגלל אדומים, צהובים ורוטציה. ולמרות זאת, ולמרות שאומרים שהיכולת ההתקפית בינונית, ולמרות היעדר עמדה מיועדת, הקפטן הצהוב הוא עדיין אחת האופציות הראשונות על הלוח כשפאולו סוזה מסדר לעצמו את ההרכב. מנהיגות, סדר, יציבות. כל הסיבות שמובילות למקום גבוה בדירוג ובהיררכיה.

31. קאלה דרשלר, שוער, הפועל חיפה: 6.43

העונה: 15 משחקים, 1,350 דקות, 18 ספיגות

עוד הפתעה גדולה בדירוג, וכנראה שמגיע לו. ביוני הקרוב הוא יהיה בן 40, אבל השאפתנות וחדוות המשחק, ובמיוחד האופן שבו הוא מתייחס לגוף שלו, ראויים לפרס. מקצוענות מאור השמש ועד סוף היום, אחד שהכדורגל הישראלי חשוב לו ויש לו המון מה להגיד והמון דרכים לשפר. אם תשאלו אותו, יהיה חלק מהדירוג גם ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully