וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה: מקומות 50-41

הפרויקט המיוחד מגיע לקצפת שחקני ליגת העל. והפעם: שתי סיבות לכך שהפועל תל אביב ממש לא קרובה לפסגה, וארבע סיבות לכך שעירוני קרית שמונה לא איבדה את הצפון. מחכים לתגובותיכם

מסורת חדשה נפתחה בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 36 המצביעים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? 36 המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה). בסך הכול - 292 שחקנים.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

והיום: הגענו ל-50השחקנים הכי טובים בליגת העל (כל הנתונים נכונים ל-31.12, 12:00).

בחזרה לפירמידה - לעמוד הראשי של הדירוג

מקומות 75-51

מקומות 100-76

מקומות 150-101

מקומות 200-151

מקומות 292-201

המדרגים

נתונים: דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

50. דקל קינן, בלם, מכבי חיפה: 6.06

העונה: 10 משחקים, 786 דקות, כרטיס אדום אחד

פצוע, או לא; זרים, או לא; דקל קינן ממשיך להיות העוגן של הגנת מכבי חיפה, ובכל משחק שהוא מחמיץ, רואים שהוא משהו חסר. מהאנשים שעבדו ועובדים הכי קשה בארצנו, אחד השחקנים הכי חיוביים בליגה, במיוחד בגישתו למשחק. תמיד יקריב את עצמו בשביל הקבוצה - זוכרים את האדום מול הפועל באר שבע? 214 הופעות בישראל בסך הכול, גם 16 גולים ברשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

49. תמיר כחלון, קשר, עירוני קרית שמונה: 6.08

העונה: 11 משחקים, 729 דקות, 4 שערים

מלך השערים של הקבוצה המפתיעה של ברק בכר נהנה מעונה נהדרת, וכמה חבל שייעדר זמן רב בשל פציעה בדיוק בעונה שהוא עושה את קפיצת המדרגה. לאחר שנפצע, בקרית שמונה אמרו שאם היו צריכים לבחור שחקן אחד שלא ייעדר העונה, זה כחלון. 15 שערי ליגה בקריירה, ואם לא תהיינה הפתעות, המספר יגדל מהר מאוד. מחכים לחזרתו, בפלייאוף.

48. גילי ורמוט, קשר, הפועל תל אביב: 6.08

העונה: 14 משחקים, 1,122 דקות, 1 שער

קשה מאוד לנתח את היכולת העכשווית של ורמוט. מצד אחד, הקשר שבישל 16 פעמים בעונת הדאבל של הפועל מוצא עצמו העונה עם 0 בישולים; מצד שני, הוא אחד הבודדים שמתפקד בקבוצה של רב"ש. קשת הציונים שקיבל ורמוט ממשתתפי הדירוג היא הרחבה ביותר בפרויקט. ככה זה שמדובר בשחקן שלא באמת צריך להתאמץ כדי לעבור שחקן או לסדר כדור לגול, אבל מה לעשות – לעתים אנשים פשוט חושבים שהוא לא מתאמץ.

47. אחמד עאבד, קשר/חלוץ, עירוני קרית שמונה: 6.10

העונה: 11 משחקים, 754 דקות, 1 שער

כל מי שראה את עאבד משחק העונה, יכול להבין את הדירוג הגבוה שלו. מבחינת פוטנציאל, יש שם כל כך הרבה, שלכו תדעו איפה זה ייעצר. בקרית שמונה אומרים שמבחינת נתונים – מהירות, כוח פריצה ומשחק ראש – עוד ייצא משם אחד השחקנים הכי גדולים ששיחקו בישראל. לכו תראו אימון של הצפונים, ותגיבו. חסרון: יהיה חייב לשפר את הריכוז מול השער. לשחקן בתפקידו, 6 שערי ליגה ב-81 הופעות זה מעט מדי.

46. דובב גבאי, חלוץ, הפועל באר שבע: 6.15

העונה: 15 משחקים, 1,073 דקות, 5 שערים, 2 בישולים

הדירוג התבצע לפני השלושער מול הפועל תל אביב, אבל כל מי שמכיר ורואה, יודע שמדובר בחלוץ מצוין. 34 שערי ליגה כבר יש, ומה שמיוחד בגבאי זה שהוא יודע להתפוצץ – שלוש פעמים כבר כבש שלושער. גם בחוד מעובה וסבוך (פלט, ברדה, סוויסה), הוא מוצא את מקומו, וברור שהוא בטופ-2 בעמדה, לפחות מבחינת המאמן אלישע לוי.

45. דויד מנגה, חלוץ, עירוני קרית שמונה: 6.18

העונה: 10 משחקים, 744 דקות, 4 שערים, 4 בישולים

מבחינת פוטנציאל מכירה עתידי, כנראה מדובר בשחקן הכי שווה בליגת העל. הגנים עשו עבודה יפה, והתכונות החשובות בפנים – הוא היה השחקן הכי מהיר בפרטיזן בלגרד, ובמבדקי עוצמת בעיטה הגיע למקום השני בסרביה. גם בישראל הספיק לעשות הדים. ברמת גן היורדת הוא היה זרקור, וגם בצפון, עם דקות משחק מועטות יחסית, הוא הספיק להגיע לראש טבלת הכובשים והמבשלים הקבוצתית. כשמנגה על המגרש, הוא מעורב ישיר בשער בכל 93 דקות. כל מאמן קונה נתונים כאלה. אם ימשיך להתפתח, בקרוב לא נראה אותו כאן. מה שבטוח 2, אם לא היה מפספס זמן בגלל פציעה, הוא היה מדורג הרבה יותר גבוה.

44. אופיר מזרחי, חלוץ, עירוני קרית שמונה: 6.20

העונה: 14 משחקים, 754 דקות, 4 שערים, 1 בישול

ה-תגלית של עירוני קרית שמונה, לפחות בין אלה עם תעודת הזהות הישראלית. הגיע מנשר של אייל ברקוביץ', והתחיל לקבל טפטופי דקות כבר בעונה שעברה, ובהצלחה. העונה, בכל פעם שנכנס כמחליף בקריה נדהמו מהשינוי שהוא מביא למשחק. גם בנבחרת הצעירה מדברים ומתלהבים. שישה שערי ליגה כבר יש, ב-28 הופעות, ושני שערים מהם היו שערי ניצחון – גם אומר משהו. נמשיך לעקוב.

43. איתי שכטר, חלוץ, הפועל תל אביב: 6.22

העונה: 13 משחקים, 1,011 דקות, 5 שערים, 3 בישולים

בצוותא עם ורמוט, היו שני השחקנים הכי אטרקטיבים בישראל ב-2009/10. בצוותא עם ורמוט, הם מהנפילות הכי משמעותיות ב-2013/14. גם בגלל היכולת הכללית של הפועל תל אביב, אבל לא רק. שכטר עדיין לא מזכיר את החלוץ הנפלא של פעם, שהיה לוקח כדור ליד דגל הקרן ומסוגל גם להשאיר קיר של בלמים מאחור; אחת ההבטחות הגדולות מבין השגרירים שיצאו לחו"ל בשנים האחרונות. אבל שכטר שחזר מסוונסי היה חלוץ מלא בחלודה, שעדיין לא ממש ירדה. גם המאזן קצת מטעה, כי בניכוי המשחק המושלם שלו מול רמת השרון, העונה של שכטר מורכבת משני שערים ובישול. וזה ממש מעט. שחקן עם 54 שערי ליגה בגיל 26 צריך להיות מדורג גבוה יותר, וגם שכטר יודע את זה.

42. ירו בלו, חלוץ, מ.ס. אשדוד: 6.23

העונה: 14 משחקים, 1,125 דקות, 4 שערים, 3 בישולים

בסך הכול, ולמרות ששיחק בעיקר בקבוצות קטנות, בלו עושה את העבודה. משחק הגב שלו מצוין, הבעיטה בסיבוב גם, והמסה מקשה על כל בלם. ב-108 הופעות בישראל יש לו כבר 33 שערי ליגה, נתון שבטוח היה עשיר יותר אם היה משחק בסגלים עשירים יותר. העונה, באשדוד, הוא שני רק לדויד סולארי בהרשתות וראשון בבישולים. נראה שקלינגר יודע לסחוט את הלימון.

41. יא יא פטי, בלם, מ.ס. אשדוד: 6.25

העונה: 14 הופעות, 1,235 דקות, 1 אדום

בלם אמין מאוד שנמצא בישראל כבר שנים רבות. 226 הופעות ליגה, 14 שערים אפילו יש ועוד שחקן שמזמן היה צריך לחזק את אחת ההגנות הגדולות יותר. גם באשדוד השברירית והלא יציבה הוא מצליח להעמיד הגנה שספגה רק 17 פעמים – מקום שישי בליגה (בבית: רק ארבע ספיגות – מקום ראשון בצוותא עם הגנת מכבי תל אביב). עוד פרט טריוויה? מעולם לא כבש שער עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully