וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "הייתי מעדיף להתחרות באותם תנאים כמו הפועל"

מאמן מכבי ת"א התלונן על כך שקבוצתו נחה יום אחד פחות, אך הוסיף: "אין תירוצים, אני יודע שהמשחק חשוב מאוד לכולם"

one

הדרבי כבר כאן. מכבי תל אביב תקיים הערב (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, אותו היא תארח מחר (21:10, ערוץ 1) בבלומפילד. בקבוצה העדיפו לדחות את האימון לערב כדי להעניק לשחקנים חצי יום מנוחה נוסף, אחרי שהקבוצה חזרה רק ביום חמישי לפנות בוקר מהמשחק בקרית שמונה.

שני הקשרים מהראן ראדי וגל אלברמן עדיין סוחבים פציעות וטרם ידוע האם הם יעמדו לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה. נכון לעכשיו מסתמן כי השניים ינסו להתאמן הערב ויערכו מחר מבחן כשירות בחימום לפני המשחק.

שחקני מכבי תל אביב מהראן ראדי, גל אלברמן. דרור פיקלני
מישהו משניהם ישחק? ראדי ואלברמן/דרור פיקלני

בקבוצה מבינים היטב את חשיבות הדרבי הזה עבור האוהדים ובצעד חריג, למרות שהאימון הערב (17:15, קרית שלום) תוכנן להיות סגור, התירו בצוות המקצועי את כניסת האוהדים ל-15 הדקות הראשונות. לאחר מכן יפנו האוהדים את מגרש האימונים והקבוצה תוכל לערוך את האימון המסכם. כל הכרטיסים למשחק אזלו זה מכבר לשני מחנות האוהדים והקופות בבלומפילד לא יפתחו מחר.

"כל המשחקים בפלייאוף חשובים מאוד", אמר המאמן אוסקר גרסיה לקראת המשחק, "אבל אנחנו יודעים שעבור האוהדים, עבור השחקנים ועבור כל מי שבמועדון המשחק הזה חשוב מאוד מכל הבחינות ונבוא מוכנים ב-100 אחוז. היה לנו יום אחד פחות מהפועל להתאושש ממשחק אמצע השבוע, אבל אין לנו תירוצים. נבוא בשיא הכוח ונראה מה יהיה. זה בהחלט לא יהיה קל, כי השחקנים יצטרכו להתאושש אחרי שני המשחקים השבוע והנסיעה הארוכה לקרית שמונה. הייתי מעדיף להתחרות באותם תנאים כמו הפועל, אבל זה היה בלתי אפשרי. נצטרך להתאים את עצמנו ללוח הזמנים שנוצר".

גרסיה נשאל האם מכבי תוכל לשחזר את ה-0:4 הקודם והשיב: "אני רוצה שהשחקנים שלי יתנו 100 אחוז כדי לנצח את המשחק. אנחנו משחקים אצלנו בבית, עם האוהדים שלנו, שיתמכו בנו ואלו משחקים טובים מאוד עבור כל השחקנים. כולם רוצים לקחת חלק במשחק כזה, אבל 11 יוכלו לשחק ואולי עוד שלושה מחליפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
יודע שכולם רוצים לשחק. אוסקר/ברני ארדוב

המאמן הספרדי לא חושב שהאדומים יגיעו רק כדי לקלקל למכבי את הדרך לאליפות. לדעתו, הם יבואו קודם כל כדי לנצח עבור עצמם: "אני חושב שלשחקנים מקצוענים יש מנטליות של לנצח משחק ולא לבוא ולקלקל ליריב. הם נלחמים עבור המטרות שלהם".

גרסיה התבקש להתייחס להצהרות של שחקני הפועל תל אביב, שהבטיחו כי הם יבואו לנקום את ה-0:4: "אני חושב ששחקני הפועל יגיעו עם ביטחון, כי הם ניצחו שלושה משחקים ברציפות בפלייאוף. אבל גם לנו יש הרבה ביטחון בעצמנו, אז נראה מה יהיה".

"הניצחון בקרית שמונה היה סוג של צעד חשוב שעשינו", אמר המאמן הספרדי בהתייחסו ל-1:3 על האלופה היוצאת באמצע השבוע, "אני מקווה שכל השחקנים שלי השתפרו לעומת יום האתמול, זה מה שאני רוצה שיקרה. שכל השחקנים או מרבית השחקנים יוכלו להגיד בסוף השנה שהם טובים יותר מאשר בתחילת העונה ושהם השתפרו מאוד תחת הצוות המקצועי ותחת המאמן. בשבילי זה חשוב מאוד, כי אז אוכל לדבר עם השחקנים שלי בסיום הקריירה שלהם ועבורי חשוב לדעת שהם השתפרו כשאני אימנתי אותם. יש שחקנים צעירים בברצלונה שמתקשרים אליי ומודים לי על כל מה שהענקתי להם ועבורי זה אחד הדברים החשובים שיש בקריירה של מאמן. דבר נוסף חשוב זה ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה הסופית, לא רק מהשער האחרון, מהניצחון האחרון. אני חושב שכל השחקנים ובוודאי גם האוהדים נהנים העונה מהדרך וזה בכלל לא משנה באיזה מקום נסיים בסופו של דבר, כי אנחנו נמצאים בדרך טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully