וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים להתאחדות: איפה הכסף שאשקלון חייבת?

ההתאחדות עיכבה כספים בניגוד לפסק הבורר ואפשרה לקבוצה לעבור בבקרה. היו"ר חיים רביבו: "לא לתת לאשקלון לשחק"

ארגון השחקנים בראשות חיים רביבו ואריה אלטר, פנה בימים האחרונים למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אורי שילה בבקשה לקבל הסברים לגבי ההסדר אליו הגיעה ההתאחדות עם הפועל אשקלון על חובותיה של הקבוצה לשחקניה, בניגוד לפסקי בורר מטעם המוסד לבוררות של ההתאחדות.

לפי מידע שהגיע לידי ארגון השחקנים, אשקלון שחייבת פסקי בוררות בסך 143,000 ש"ח לארבעת שחקניה - רביד גזל, יוסי ביטון, דניאל היידמן ושניר גואטה - העבירה 100,000 ש"ח לעו"ד בועז לביא שמייצג את השחקנים מטעם ארגון השחקנים, ו-43,000 ש"ח העבירו ראשי אשקלון להתאחדות לכדורגל ולא לשחקנים. ההתאחדות לא העבירה כספים אלה לשחקנים והחליטה לעכב את הכסף אצלה, שוב - בניגוד לפסקי הבורר וללא מתן הסבר לשחקנים או לארגון השחקנים המייצג את הארבעה.

ההתאחדות, אגב, לא העבירה כל הסבר להתנהלותה, שנעשתה לאחר פסקי בורר מטעמה של ההתאחדות עצמה, למרות פניות שנעשו לסמנכ"ל ההתאחדות רותם קמר והיועץ המשפטי משה אביבי ע"י עו"ד לביא.

הפועל אשקלון, שעדיין חייבת כספים, גם לא העבירה כספי פנסיה לשחקנים לשנת 2012, למרות שאלה נוכו ממשכורות השחקנים, ועדיין חייבת למספר שחקנים משכורות. בארגון השחקנים הביעו תמיהה לגבי ההתנהלות הכספית של אשקלון, ולגבי התנהלות ההתאחדות ובקרת התקציבים, שהעבירו את הקבוצה בבקרה למרות החובות ואפשרו לה לפתוח את עונת המשחקים. אשקלון החלה את העונה עם הפסד 1:0 למכבי פתח תקוה.

יו"ר ארגון השחקנים חיים רביבו: "אנחנו רואים בחומרה רבה את העובדה ששחקנים עבדו ולא קיבלו את משכורותיהם, וזאת לאחר מסע ייסורים ארוך של מאבקים משפטיים ובוררויות שמימן ארגון השחקנים עבור שחקני אשקלון. ההתאחדות צריכה להתערב ולא לתת לאשקלון לפתוח את העונה. נקווה שאורי שילה יתערב ויעשה מעשה".

מנכ"ל ארגון השחקנים אריה אלטר: "לא ברור איך קבוצה מאושרת על ידי בקרת התקציבים ומוסדות ההתאחדות כשהיא חייבת כספים. הרי תפקידה של הבקרה התקציבית הוא לדאוג שדברים כאלה לא יקרו, ששחקנים יקבלו משכורות. למה ההתאחדות עצמה מעכבת העברת משכורות לשחקנים? באיזו סמכות? על פי איזה סעיף תקנוני או משפטי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully