וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם: "מה שקרה לג'ון טרי לא היה קורה לי"

הגזרה בין צ'לסי לבאיירן מתחממת, הקפטן של הבווארים מתריס על ההרחקה נגד בארסה. המשטרה חוששת מעימותים אלימים

יומיים בלבד לפני הגמר הגדול באליאנץ ארינה בין באיירן מינכן לצ'לסי בליגת האלופות, נראה שלפחות בגזרת האבטחה ממש לא שקט. 'הסאן' מפרסם הבוקר (חמישי) שקבוצות של ניאו נאצים גרמנים מתכננים לתקוף אוהדים של צ'לסי בשבת. על פי הדיווח, 400 בריטים וגרמנים מתכננים להיפגש במינכן במקום שאינו נמצא בכיסוי משטרתי.

בערך 30 אלף אוהדים של צ'לסי, רובם ללא כרטיסים, יגיעו למינכן כדי לעודד את הקבוצה שלהם. השוטרים הבריטים טוענים של-80 בריונים הוחרמו הדרכונים, אבל 150 אוהדים בעייתיים עדיין מסתובבים.

ובינתיים לקראת המשחק, פרנק למפארד התייחס לעימות הצפוי והדגיש כי הבלוז צריכים לחשוש מבאיירן מינכן בכללותה ולא משחקנים ספציפיים: "אנחנו חייבים לנסות להתמודד עם המעלות של באיירן מינכן. זה לא רק רובן או ריברי, ואפשר לדבר על שחקנים נוספים שלהם. הם גם חזקים מאוד כקבוצה ואנחנו צריכים לראות כיצד אנחנו יכולים לפגוע בהם, במיוחד מכיוון שיש להם את קרוס ושווינשטייגר. יש להם שניים מהקשרים הכי טובים בעולם העונה".

מנגד, פיליפ להאהם חימם את הגזרה כשהתריס נגד התנהגותו של ג'ון טרי בחצי הגמר מול ברצלונה, אז הוא הורחק והשאיר את הבלוז בעשרה שחקנים. "אם הייתי מתאר את זה כחוסר אחריות? בואו נגיד שאני אף פעם לא הייתי עושה משהו כזה. זה פשוט לא היה קורה לי. למה? מכיוון שכקפטן, אני עושה הכל עבור הקבוצה שלי. זה היה פוגע בהם ולא הייתי נותן לזה לקרות". לגבי החיסרון של טרי בגמר, הוסיף: "ההתמקדות שלנו היא בלנצח ואנחנו לא מתעניינים יותר מדי במי אולי ישחק בצ'לסי ומי ייעדר".

גמר ליגת האלופות - כל הדיווחים

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully