וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינקס: "אם בארסה לא ניצחה את צ'לסי, איך אנחנו נצליח?"

מאמן באיירן מינכן מתכונן לגמר ליגת האלופות: "מאוד התרשמתי מההתנהלות של די מתאו. הוא מאוד רגוע ונראה בשליטה"

כמה דרמות לא קטנות ומשחקים גדולים ליוו את מחזורי הסיום בליגות הבכירות באירופה, אבל אם מישהו שכח, ביום שבת מגיע הדובדבן על הקצפת: גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן לצ'לסי.

אחרי שסיימה כסגניתה של דורטמונד בליגה וביום שבת גם הפסידה לה 5:2 בגמר הגביע, באיירן מינכן רוצה מאוד לזכות בתואר, אבל המאמן יופ היינקס מעט חושש: "ראיתי את המשחק הראשון בין צ'לסי לברצלונה בחצי הגמר ולא הופתעתי שצ'לסי היא זו שעלתה. אבל אימנתי בליגה הספרדית וצפיתי בה הרבה, ואני יודע כמה קשה לנצח את ברצלונה. עכשיו אני שואל את עצמי: 'אם בארסה לא יכולה לנצח את צ'לסי, איך אנחנו נצליח?'".

יכול להיות שכדי להרדים את צ'לסי, אולי מפאת הנימוס המקובל והנדרש, היינקס המשיך להפליג במחמאות ליריבה שלו ביום שבת בראיון ל"גרדיאן": "הם חזקים מאוד, ומאוד התרשמתי מההתנהלות של רוברטו די מתאו על הקווים. הוא מאוד רגוע ונראה בשליטה וזה מראה שהקבוצה מגובשת ונלחמת למען מטרה משותפת. הפילוסופיה של צ'לסי השתנתה לאחרונה".

המאמן בן ה-67 הוסיף: "אולי העונה, אחרי חילופי המאמנים, צ'לסי התאחדה ועכשיו היא משחקת כמו קבוצה. יכול להיות שהם רואים בזה את ההזדמנות האחרונה לזכות בליגת האלופות, הזמדנות אחרונה לשחקנים כמו למפארד, דרוגבה, צ'ך...".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully