וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין: "לא יהיה רגוע באולם, אנחנו מתכוננים לזה"

שליחת וואלה! ספורט מדווחת מיוון: פפאלוקאס זכה לקבלת פנים חמה באתונה. בלאט לשחקנים: "לאט לאט ניכנס לאווירה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו לאתונה

מכבי תל אביב נחתה הערב (ראשון) באתונה לקראת פתיחת סדרת רבע גמר היורוליג מול פנאתינייקוס ביום שלישי הקרוב. אחרי עונה מתישה של טיסות ארוכות וצמודות, טיסה של שעתיים ליוון היא לוקסוס של ממש לצהובים, והאווירה בקבוצה הייתה תכליתית עד מחויכת. בנסיעה אל בית המלון, שממוקם במרכז אתונה, ליוו את הקבוצה שלוש ניידות משטרה, בעוד שמרבית כוחות השיטור בעיר הופנו לדרבי הכדורגל הסוער בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס, וכבר הערב ערכו הצהובים אימון באולם אילסיה קוס הקרוב למלון.

קית' לנגפורד ושחקנים נוספים העדיפו להקשיב למוזיקה במהלך הטיסה, ואילו ריצ'רד הנדריקס, חמוש במשקפי שמש, ניסה לתפוס תנומה קלה. שחקנים אחרים, כמו אליהו ובורשטיין, פטפטו ביניהם, בעוד שתיאו פפאלוקאס, הסובל מחרדת טיסה, העדיף לעמוד בכניסה למטוס עד הרגעים האחרונים והצטנף חיוור בכיסאו שבמחלקה הראשונה. פפאלוקאס, שסבל מהטיסות וממיעוט הדקות שלו לאורך כל העונה, עמד במרכז קבלת הפנים של הקבוצה באתונה, ויוונים רבים מיהרו להקיף אותו ולגשת לדבר איתו.

דיוויד בלאט, שנראה מתוח, כינס את שחקניו לאחר הנחיתה ואמר להם: "אנחנו אחרי סדרה לא קלה וארוכה של משחקים, אז באיזשהו מקום זו הקלה לבוא ליוון יומיים לפני ההתמודדות. לאט לאט ניכנס לאווירה, וגם נוכל להתאמן באופן רגוע יותר". על היעדרותו של ג'ון שייר אמר בלאט: "מסיבות אישיות הוא ביקש לנסוע לארצות הברית, ואני לא יכול להגיד לכם עכשיו אם הוא יחזור או לא. זו הייתה החלטה שלו, דיברנו ארוכות ואני מעדיף לתת לו את הזכות להסביר את עצמו אם וכאשר".

באימון הערב של הקבוצה, שנערך שתיים בלבד לאחר הנחיתה, אמר הקפטן טל בורשטיין: "אנחנו די מוכנים, בשביל אימון יומיים לפני משחק זה מספיק טוב. יש סלים וכדורים ולא צריך יותר מזה. זו לא פעם ראשונה שלי באולם הזה, ולא יהיה רגוע, אבל אנחנו אנחנו מתכוננים לזה ומודעים לכך. מאמצע השבוע שיחקנו עם מחשבות לסדרה הזאת, כולנו מודעים לחשיבות ולקושי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully