וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו לא פוחדים מברצלונה, היא דומה לנו"

מאמן מכבי ת"א התייחס ליריבה: "יש להם מסורת ויומרות דומות לשלנו". פאסקוול: "מכבי במומנטום, יהיה משחק קשה מאוד"

קובי אליהו

צילום וידאן: קובי אליהו

עריכת וידאו: יותם בן דוד

כשבוע לאחר שפתחה את הופעותיה בשלב הטופ 16, תפגוש
מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 10 ו-5HD) מכבי תל אביב את יריבתה המשמעותית ביותר העונה עד כה, בדמותה של ברצלונה. הערב ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים, במהלכה התייחס מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט ליריבה הקאטלנית, כמו גם לפגישה המחודשת עם צ'אק אידסון, ששיחק עבור בלאט והצהובים בעונה שעברה.

"זה המשחק הראשון שלנו בבית בטופ 16", אמר בלאט, "וזה כמובן מביא משמעות מיוחדת. נוסיף לכך את העובדה שברצלונה מגיעה לכאן, שהיא קבוצה כמונו, עם מסורת עשירה, עם קבוצה מצויינת ושחקנים מהטובים שיש ביבשת, עם מאמן טוב ועם יומרות שדומות לשלנו. אני חש קצת דה ז'ה וו כיוון שגם בשנה שעברה שיחקנו איתם. אני בטוח שהאוהדים שלנו מתרגשים ויראו לנו את ההתלהבות שלהם ואת התמיכה שלהם כפי שהם עשו לאורך כל התקופה, ונצטרך כל אחד מהם כדי לעזור לנו לנצח משחק מאוד קשה ומאוד חשוב".

על היריבה שלו אמר בלאט: "ברצלונה היא קבוצת ההגנה הכי טובה העונה ביורוליג. היא גבוהה ואתלטית כמעט בכל תפקיד, והיא מקשה מאוד על היריב. היא חזקה, ואם היא ניצחה אותנו ארבע פעמים ברציפות זה אומר משהו עליה. אני זוכר היטב שהיריב היה ראוי ומאוד מכובד. מפחיד? לא, אבל אנחנו מכבדים אותם. היא סיימה את הבית המוקדם עם תשעה ניצחונות והפסד אחד. לאחרונה היא היתה פחות מרשימה אבל זה כי נבארו לא שיחק. עכשיו הוא חזר ונראה טוב, ונראה שהוא מוכן".

על צ'אק אידסון שיפגוש את האקסית מחר, אמר בלאט: "הוא היה שחקן מאוד משמעותי עבורנו שנה שעברה, והיינו שמחים מאוד לראות אותו גם העונה, אבל מהר מאוד הבנו שהיכולת הטובה שלו שירתה אותו. הוא הרוויח מאיתנו הרבה מאוד להמשך הקריירה שלו, ואני מברך אותו. הוא היה מאוד מוערך כאן, הקהל אהב אותו. שיהיה לו רק טוב ושיצליח. אין לי שום בעיה שהוא יהיה טוב, שרק שאנחנו ננצח".

על ליאור אליהו שרשם יכולת טובה בתקופה האחרונה אמר המאמן: "ליאור חשוב לנו מאוד עם היכולת שלו והניסיון. צריך לקחת בחשבון את המאצ'-אפים במשחק, וליאור יצטרך להיכנס ולתת את מה שהוא בדרך כלל נותן לנו, כי נצטרך את זה". על ההמשך אמר המאמן: "הדבר החשוב לנו הוא להגיע לטופ 8, ואיך להגיע לשם זה פחות חשוב. המטרה שלנו היא לשמור על הבית, ועשינו לעצמנו טובה בשבוע שעבר וניצחנו משחק ראשון בז'לגיריס, וזה קריטי שננצח גם מחר".

חמש הגניבות הגדולות של מכבי תל אביב בעשור האחרון

אידסון: "מכבי היא מכבי- קבוצה גדולה"

בברצלונה מגיעים דרוכים מאוד למשחק מול הצהובים, כשהם יודעים שניצחון ביד אליהו ייתן להם מקדמה משמעותית לקראת הבטחת המקום הראשון בבית. "כל המשחקים חשובים", אמר מאמן ברצלונה, צ'בי פאסקוול, "אבל מן הסתם נצחונות חוץ שווים יותר. ניצחון ביד אליהו ימלא אותנו בביטחון לקראת המשחקים הבאים שלנו". על היריבה עצמה אמר המאמן: "מכבי היא קבוצה שלא הפסידה הרבה זמן, יש להם הרבה נשקים והם שיחקו טוב לאורך כל העונה. הם יכולים לקלוע הרבה והם במומנטום טוב. יהיה משחק קשה מאוד ואיכותי עבור הצופים".

כצפוי, לא מעט עיניים יופנו מחר אל עבר צ'אק אידסון, עד לא מזמן שחקנה של מכבי תל אביב ועתה בברצלונה. "אני נרגש מאוד לחזור", אמר אידסון, "אני מכיר הרבה אנשים פה, וזה יהיה משחק טוב עם אווירה נהדרת. אני לא יכול לחכות כבר שהוא יתחיל". על המשחק עצמו אמר השחקן: "זה יהיה אתגר גדול עבור הקבוצה שלנו. נצטרך לשחק טוב ובצורה אינטיליגנטית. במשחקים כאלה הכל יכול לקרות, אבל אני מאמין שננצח. מכבי היא מכבי- היא קבוצה גדולה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully