וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: בית שמש שוב בכותרות

30.12.2011 / 17:19

הפעם זו לא הדרת הנשים, אלא ה-0:17 לרשת של רמלה. וגם: איך אסי גלבוע פורחת ומי החלוץ שהרס להפועל ת"א את השבת

התוצאה: עירוני בית שמש – הפועל רמלה 0:17

איזה שבוע עבר על העיר בית שמש מאז אולפן שישי בשבוע שעבר. אלא שהתברר השבוע שמעבר לסוגיות הדרת הנשים שבקעו בין השאר מהעיר הזו, יש שם גם כדורגל. בית שמש, שמשחקת במחוז מרכז של ליגה ג', נמצאת במקום השלישי ובעמדה נוחה יחסית להיאבק על העלייה, אבל בינתיים מי שנותנות בליגה את הטון הן עירוני מודיעין וגבעת זאב. במפגש שלה מול הפועל רמלה הקבוצה הכי גרועה בארץ, זה לא ממש היה כוחות. רמלה, שספגה עד היום 104 שערים ב-13 משחקים, הוסיפה לרשימה עוד 17 שערים באחת התצוגות האומללות ביותר שידעה קבוצת כדורגל העונה. לא פחות משמונה שחקנים הבקיעו שערים במשחק, ונדמה שגם אם הילדה נעמה הייתה נמנית על הסגל של עירוני בית שמש, היא הייתה נכנסת לרשימת המבקיעים.

המאכזבת: מכבי קרית מלאכי

רק לפני שבועיים החמאנו למאמן של מכבי קרית מלאכי דקל מלכה על הניצחון על מכבי יבנה, ומאז הקבוצה ספגה שני הפסדים ברצף. בשבוע שעבר נכנעה הקריה לעמישב פתח תקוה משער שנכבש בדקה ה-12, והשבוע בבית הדרומיים הפסידו 1:0 לאורתודוכסים לוד משער שהובקע שתי דקות לסיום על ידי נמרוד קרפף. מאוד יכול להיות שההפסד הזה יוציא את קרית מלאכי מהמירוץ, והעובדה שבשבוע הבא היא לא תשחק רק תגביר את הלחץ לקראת פתיחת הסיבוב השני. מדברים בקבוצה על קרבות אגו, וגם הפציעה של מלך שערי הקבוצה חנן פדידה לא מוסיפה לשקט. תוסיפו לכל זה את העובדה שהאוהדים לא ממש מאוהבים במאמן, ותקבלו קבוצה עם פוטנציאל שמסיימת את העניין שלה בליגה כבר אחרי סיבוב אחד.

הכוכב: מוטי אוחיון (הפועל בית שאן)

אם יש בשורה שאוהדי הפועל תל אביב ישמחו לשמוע בסיום העונה, היא כנראה תהיה קשורה למצבה של הפועל בית שאן, שנאבקת על העלייה לליגה א'. בליגה כל כך צפופה, בית שאן נחשבת לאחת המועמדות הבולטות לעלות, אבל לצערה הרב הפועל מגדל העמק היא זו שצועדת ביתרון של שש נקודות ונמצאת במקום הראשון. מגדל הביסה 0:4 את מכבי אור עקיבא, אבל גם בית שאן ידעה לעשות את העבודה וניצחה באותה תוצאה את מכבי איכסל. מעל כולם במשחק בלט מוטי אוחיון, שסיים עם שלושער והשאיר את הקבוצה של איתן טייב חזק בתמונת העלייה. אוחיון, עוד לא בן 20, עומד כעת כבר על 12 שערים ואין ספק שהוא השנה הרבה יותר בשל לעזור לקבוצה שלו במאבק החשוב.

ההפתעה: הפועל קרית שלום – בני יהוד 0:3

בבני יהוד כבר החלו לראות איך הכל מתחיל להסתדר בדיוק לפי התוכניות שלהם. הקבוצה שהתרגלה בשנים האחרונות לסיים גבוה בטבלה ולהחמיץ הזדמנות לעלות לראשונה לליגה ב' כבשה בשבועות האחרונים את הפסגה במחוז תל אביב של ליגה ג', אבל כדי לשמור על המקום הזה מתברר שצריך לעבוד קשה הרבה יותר. דווקא במשחק לא קשה מדי נגד קרית שלום, שלא נמנית על הקבוצות המסוכנות בליגה, חטפה יהוד סטירה מצלצלת. קרית שלום הגיעה למגרש בצעירי יפו, והתעללה באורחים כשבן דיין, בן-אל שמעון ומירוסלב פרויימוביץ' מבקיעים. למזלם הרב, גם רואי חשבון תל אביב, מועמדת נוספת לעלות, איבדה נקודות מול אליצור יהוד, שדווקא שיחקה לידיים של היריבה העירונית.

האירוע: מכבי באר יעקב מנצחת בדקה ה-94

מכבי באר יעקב נמצאת במקום טוב במרכז מחוז דרום ב' של ליגה ב', בלי יומרות עזות מדי, ובעיקר עם תקוות להבטיח מהר ככל האפשר עונה נוספת בליגה ב'. אלא שכל הדברים האלה לא אומרים שהקבוצה לא יכולה להילחם בכבוד. זה בדיוק מה שקרה במפגש שלה עם בני יצ'אלאל המידרדרת, שמוצאת את עצמה בסכנה מוחשית, בעיקר אחרי הפסד 3:2 עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94. זה התחיל עם שני שערים של הקבוצה מרחובות, אבל ארז ללוז צימק, מארור דוז השווה, ושי גבאי היה חתום על שער הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. זהו הניצחון השלישי ברציפות של החבר'ה מבאר יעקב, וכעת אפשר רק להצטער שהם לא התעוררו מוקדם יותר העונה.

המאמן: ברוך סער (אסי גלבוע)

אז נכון שהיריבות שלה לא ממש מצטיינות, אבל אסי גלבוע של השנה דוהרת קדימה, לא עוצרת לרגע, ובקצב הזה בקבוקי השמפניה, שיוכנסו להקפאה עד משחק המבחן על העלייה, ייכנסו למקררים בעוד חודשיים. המדד האמיתי לכך שעוברים על הקבוצה ימים טובים הוא בכך שאסי מנצחת במבחן אופי חשוב מאוד 2:3 את הפועל עפולה, שלאט לאט מבינה שהפנטזיות שלה לא ממש מתחברות למציאות. על המקהלה הזו מנצח ברוך סער, שמי שהספיק לשכוח, בתחילת השנה דובר על היעדר חיבור בינו לבין השחקנים. כמה מחזורים עברו, הסיבוב הראשון תיכף נגמר, והכל פשוט נשכח. תראו לי עוד קבוצה שספגה רק שישה שערים ב-14 משחקים.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

ליגה א': ניצחונות לאסי גלבוע והפועל קטמון

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully