וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "ג'ון טרי הוא לא גזען"

הקשר הגן על קפטן נבחרת אנגליה בפרשת פרדיננד: "השחקנים מכבדים אותו כמנהיג, אין שום תחושת מבוכה בגלל המקרה"

נבחרת אנגליה תארח הערב (שבת) את נבחרת ספרד למבחן משמעותי ומסקרן לקראת הופעתן של שתי הנבחרות ביורו (19:10, ספורט 1). למרות היריבה החזקה, במחנה האנגלי עדיין עוסקים בעיקר בג'ון טרי, שילבש את סרט הקפטן לראשונה מאז התקרית בה נתפס מעיר הערות גזעניות לעברו של אנטון פרדיננד.

"זו שאלה מגוחכת, כמובן שלא", אמר פרנק למפארד כשנשאל האם טרי הוא גזען. "אלו זמנים קשים עבור ג'ון, ואני בטוח שהוא לא רוצה שכולם יבואו וישאלו אותו כל הזמן 'איך אתה מרגיש?', אז אני משתדל לעזוב אותו לנפשו, אבל אנחנו עדיין מדברים הרבה. הוא משתדל להמשיך לעשות את העבודה שלו כמו תמיד".

לגבי יחסיו הקרובים עם ריו פרדיננד, אחיו של אנטון, אמר למפארד: "אני עדיין חבר טוב של שניהם, אבל לא דיברתי עם ריו על הנושא. אני מקווה שברגע שבו נתייחס לנושא בדרך הנכונה נוכל לדבר עליו בקלות ובחופשיות. כרגע ג'ון לא דיבר עם יתר השחקנים כל כך, וכמוהו גם המאמן נוקט בגישת 'חף מפשע עד שהוכח אחרת'. השחקנים מכבדים אותו כקפטן הנבחרת וכמנהיג, ואין שום תחושת מבוכה בגלל המקרה".

מתיחות נוספת במחנה האנגלי נובעת מהעובדה שפאביו קאפלו מתעקש לפתוח עם פיל ג'אגיילקה במרכז ההגנה, למרות שבלמה של אברטון סובל מפציעה בבוהן, ובקבוצתו חוששים מהחמרתה.

"לפני שאני מקבל החלטה כזו לגבי שחקן אני תמיד מתייעץ עם הצוות הרפואי", הסביר המאמן האיטלקי. "והפעם הרופאים אמרו לי שפיל יכול לשחק. הוא יחליט בעצמו אם לקבל זריקה לפני המשחק, אבל הוא הראה שהוא יכול להשלים אימון מלא גם ללא הזריקה ומבחינתי הוא כשיר לחלוטין".

נבחרת אנגליה דרוכה לקרב מול ספרד (19:10, ספ' 1)
גם קאפלו מגן על טרי: "אין גזענות בכדורגל האנגלי"
בעקבות התקרית: אנטון פרדיננד קיבל איומים על חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully