וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה: "אני לא עושה את העבודה כמו שצריך"

23.10.2011 / 22:22

ההפסד לבני השרון/הרצליה גרם למאמן חיפה להרהר בעתידו. אשכנזי: "יש לנו הרבה אופי". דן שמיר: "יש הרבה מה ללמוד"

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (ראשון) עם מספר משחקים מסקרנים למדי, שהוכרעו רק בשניות האחרונות. ההפתעה הגדולה של המחזור מגיעה שוב מכיוונה של העולה החדשה, מ.כ. הבקעה, שגברה על הפועל חולון 66:68. בני השרון/הרצליה רשמה ניצחון בכורה העונה והשאירה את מכבי חיפה ללא נצחונות עם 82:84 על הירוקים, ומזל טוב מגיע גם למכבי אשדוד, שגברה על ברק נתניה 86:90 אחרי מחזור פתיחה מאכזב.

עוד במחזור: גלבוע/גליל מחצה את הפועל ירושלים

מיקי גורקה: "אם לא אפתור את הבעיות, לא אהיה פה"

בדומה לעונה שעברה, כך גם עונת 2011/12 נפתחת בצורה לא טובה עבור מכבי חיפה. הקבוצה של מיקי גורקה רשמה את הפסדה השני הערב, כששוב לא תפקדה ברגעי ההכרעה ונכנעה 84:82 לבני השרון/הרצליה. "ברור שלא ככה חשבתי לפתוח את העונה", הודה מיקי גורקה בסיום "יש הרגשה שבדקות האחרונות אנחנו מאבדים את העשתונות. אני מאוד מאוכזב מההתנהגות שלנו, ואני מדבר על החיבור בין השחקנים, כשהדברים לא הולכים זה נראה ומרגיש לא טוב".

"קשה לי עם זה באופן אישי, אני צריך לחשוב מה לעשות, כי אני מרגיש שאני לא עושה את העבודה כמו שצריך", הוסיף גורקה. "אני לוקח את המשחק על עצמי, זה האחריות שלי, ואם אני לא אפתור את זה ומהר אז אני פשוט לא אשאר פה".

מנגד, רועי חגאי חגג ניצחון בכורה כמאמן ראשי בליגה ובסיום אמר: "מאמנים לומדים מטעויות, גם אחרי הפסדים וגם אחרי ניצחונות, וזה יותר כיף אחרי ניצחנות. הקבוצה הזאת תהיה טובה יותר בכל שבוע. חשוב להביא ניצחונות תוך כדי תנועה. מחר יגיע ג'יי ג'יי, ויהיו לי צרות גדולות את מי להלביש מהזרים. ראינו ארבעה זרים שנותנים תצוגה יפה, הזר הכי פחות טוב שלנו קלע 16 נקודות.

"אמרתי לשחקנים בתחילת העונה שהמטרות שלנו הם בינינו בחדר, וידענו כל הזמן שלא יספרו אותנו גם תקשורתית, וביקשתי מהם לקחת את זה אישית ולחשוב על זה כל הזמן", הוסיף המאמן הצעיר. "כמאמן זה יותר טוב לבוא כאנדרדוג, ולמרות שכשחקן ברמתו של ג'יי ג'יי יגיע לא נהיה יותר אנדרדוג".

לייסדריוס דאן, מהבולטים בשורות השרונים הערב, סיכם: "לקח לנו זמן להיכנס למשחק אבל הצלחנו להידבק לחיפה וידענו לקחת את המשחק. ג'יי ג'יי היקסון הוא שחקן מצוין, אני מאמין שהוא יביא הרבה למשחק, ואני מצפה לשחק איתו בעתיד. לקחנו את המשחק הזה באופן אישי אחרי ההפסד לירושלים".

דן שמיר: "לא בוכה על המצב עם גרונפלד"

הקבוצה המרעננת של הליגה עד כה היא מ.כ. הבקעה, שהוכיחה הערב כי הניצחון במחזור הפתיחה על מכבי חיפה ממש לא היה הבלחה חד פעמית, וגברה על הפועל חולון 66:68. "שיחקנו מצוין במחצית הראושנה, ובמחצית השנייה נחלשנו כשהם חזרו למשחק", אמר מאמן העולה החדשה אבי אשכנזי בסיום. "הדבר החיובי זה שאנחנו מתמודדים עם לחץ וזה מראה המון אופי מצידנו. באותה מידה שניצחנו, היינו יכולים גם להפסיד. איבדנו יתרון של 14 נקודות וזה חבל ומיותר. אני חושב שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר בסיום, ואחרי שני משחקי בית, ששיחקנו בהם ללא שמוליק ברנר, אני מרוצה".

על העובדה שלא לחץ את ידו של אלעד חסין, מי שהיה עוזרו במכבי חיפה, אמר המאמן: "לא יצא לנו, אבל לחצתי את היד של דן שמיר, שהוא המאמן. בעבר אני אמרתי משהו והוא אמר משהו. בסך הכל כולנו במערכת יחסים טובה ואני מקווה שלפחות מבחינתי בעתיד הנושא הזה ייפתר".

גור פורת הוסיף: "במחצית הראשונה היינו יותר טובים, הראינו המון אופי והובלנו בכל המשחק. חזרנו ומגיע כל הכבוד לקבוצה. רואים שאנחנו נהנים לשחק יחד. אני שמח שהולך לנו עד עכשיו. אני לא חושב שאני הבאתי את הניצחון, הלוואי ובכל משחק אקח זריקות כמו האחרונה שלקחתי. ברור ששמוליק ברנר חסר לנו כי הוא שחקן מנוסה מאוד והוא רכז שיודע איך לנווט את המשחק. לשמחתנו תוך שבועיים או שלושה הוא יחזור".

מנגד, דן שמיר פרגן לעולה החדשה ולקח את הפסד חולון בעירבון מוגבל: "זו אכזבה בשבילנו. מגיע קרדיט לבקעה על הניצחון. ההגנה שלהם מנעה מאיתנו הרבה מאוד דברים. לא שיחקנו טוב, משחקים צמודים כאלה נופלים על מהלכים בודדים, טעויות ומזל. אני די גאה בזה שהשחקנים ידעו להתאושש מזה ששיחקנו לא טוב. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה".

על חסרונו של דן גרונפלד, שלא עבר בבקרה ועשוי לעזוב, הוסיף המאמן: "בעסק שלנו מתכננים דברים ולפעמים צריך לשנות את התוכניות. כמובן שהנושא הוא כספי. אני בחולון כחלק ממהלך לייצר את המועדון ולעשות את הכל טוב בראייה ארוכת טווח, ואם זה מה שנדרש, אני תמיד אעשה את הכי טוב בשביל הקבוצה, מבחינה מקצועית וארגונית. זה לא תלוי בי ואין לי מה לבכות על זה. מלכתחילה זו לא הייתה קבוצה יקרה, והמטרה היא להצליח וליצור קבוצה מהנה, אבל גם לסיים את העונה מאוזנים תקציבית".

דני פרנקו: "האחריות על ההפסד - עלי"

במשחק הנוסף של המחזור רשמה מכבי אשדוד ניצחון בכורה העונה, כשגברה על ברק נתניה 86:90. מאמן האשדודים עופר ברקוביץ' היה מאוד מרוצה מהניצחון ומההתקדמות של קבוצתו. "אני שמח שעשינו עצירות מאוד חשובות וידענו לנצח, למרות שמבחינה התקפתית עוד חסר משהו. קשה לנצח בנתניה וזה ניצחון חשוב מבחינתו אחרי הפסד בית בשבוע שעבר ואני מרוצה".

על קרייג בראקינס, שהגיע מה-NBA וכיכב הערב עם 24 נקודות, אמר ברקוביץ': "הוא נתן משחק טוב, אנחנו צריכים ממנו מעורבות ודומיננטיות כמו שהוא נתן היום. לא הבאנו ילד בן 17, הבאנו שחקן עם ציפיות ואני שמח שאחרי משחק חלש בשבוע שעבר הוא ידע לעשות את ההתאמה".

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו היה מרוצה לשוב לשחק לאחר שקבוצתו נחה בשבוע שעבר, למרות ההפסד: "לא עשינו עבודה טובה היום, אני לוקח את זה עליי. הגענו למשחק ראשון בליגה אחרי שאחרים שיחקו, היתה התרגשות מהקהל וגם ראש העירייה הגיע. זה מראה כמה אכפתיות יש כלפי הקבוצה. ראיתי דברים היום שילכו איתנו לאורך העונה - הראנו אופי, מסרנו 20 אסיסטים, יש לנו קבוצה שהקהל ישמח לראות, יש פה חומר אנושי טוב".

יהוא אורלנד הוסיף: "לא עשינו עבודה טובה היום. אני אומר את האמת ולא אתן תירוצים, אני אומר את זה כי יש לי ציפיות גבוהות מהקבוצה. אני מצפה להרבה יותר ונשתפר בעתיד".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully