וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה לא מוותר לסוארס על "דבריו הגזעניים"

מגן מנצ'סטר יונייטד העביר את הטיפול בחלוץ ליברפול להתאחדות האנגלית. פרגוסון: "לשתי הקבוצות יש אחריות"

למנצ'סטר יונייטד מצפה משחק חשוב מחר (שלישי) בבוקרשט נגד אלופת רומניה אוצלול גלאץ במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות, אבל את אלכס פרגוסון עדיין מעסיק המפגש הסוער מול ליברפול שנערך בשבת.

במהלך ה-1:1 באנפילד, ספג לטענתו מגן השדים האדומים פטריס אברה עלבונות גזעניים מחלוץ ליברפול, לואיס סוארס. במועדון ממרסיסייד תומכים ללא סייג באורוגוואי, אבל המנג'ר הסקוטי טען שאברה לא מתכוון לוותר בנושא. "דיברנו היום עם פטריס, והוא התעקש שהוא רוצה להמשיך עם תהליך הטיפול בנושא. זה לא דבר קל, בגלל שכולם יודעים שלשתי הקבוצות יש אחריות לגבי כל מה שקורה על הדשא", אמר פרגוסון, והוסיף: "אני חשבתי שהמשחק היה מצוין, וששני מחנות האוהדים היו טובים. לא היה דבר מהקריאות המטופשות שהיינו רגילים אליהן בשנים קודמות, ומגיע צל"ש לשני הצדדים".

אחרי ששיבח את היריבה הגדולה של קבוצתו, הסביר מנג'ר האלופה מה לדעתו עומד לקרות ולמה: "זה לא דבר שאנחנו רוצים לסדר מול ליברפול, וזו לא משהו שמכוון נגד ליברפול. באופן טבעי פטריס מרגיש מאוד לא טוב עם מה שנאמר לו, וכעת זה עבר להתאחדות האנגלית".

ההתאחדות, אגב, סירבה בינתיים להגיב לנושא עקב הרגישות הגדולה שלו, ובאנגליה משערים שלא תתקבל הודעה רשמית ממנה עד השבוע הבא. בסקיי ספורטס ששידרה את המשחק, לא הצליחו לאתר צילומים של התקרית, למרות דבריו של אברה, "אפשר לראות לפי הטלוויזיה מה סוארס אמר".

זו לא הפעם הראשונה בה סוארס עומד במרכזה של תקרית שלא קשורה ישירות לכדורגל. כשהוא שיחק באייאקס הוא הורחק משבעה משחקים אחרי שנשך את קשר פ.ס.וו איינדהובן עותמאן באקאל. בנוסף, החלוץ האורוגוואי זכה לביקורות נוקבות באנגליה אחרי שבדרבי האחרון נגד אברטון הוא נפל בצורה תיאטרלית לכר הדשא אחרי עבירה שביצע עליו ג'ק רודוול והאחרון ראה כרטיס אדום.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully