וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: עוד אליפות למכבי חיפה

אבישי ז'אנו

2.8.2011 / 15:30

וואלה! ספורט פותחת את פרויקט פתיחת העונה, שבו שחקני עבר ינתחו את הקבוצות. אבישי ז'אנו מתחיל ודורש חופש לגולסה

מאמן: אלישע לוי

מקום בטבלה בחמש השנים האחרונות: 2006/7: 5. 2007/8: 5. 2008/9: 1. 2009/10: 2. 2010/11: 1.

באו: חן עזריאל, דלה ימפולסקי, ויאם עמאשה, בויאן שראנוב, יוריצה בוליאט, חיים מגרלשווילי.

הלכו: סינטאיהו סלליך, ג'ון קולמה, אריק בנאדו (פרש), פיטר מסיללה (אמור לעזוב בקרוב), ליאור רפאלוב, תומר חמד.

סיבה לאופטימיות

מכבי חיפה ממשיכה במדיניות של שילוב שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת. כל שחקן כזה נותן 200 אחוז מעצמו, וגם אם זה לא עובד בהתחלה, זה יעבוד בטווח הארוך. עם עזריאל, ימפולסקי ופלאח שעלה העונה לקבוצה הבוגרת, אין ספק שיהיו תוצאות. הם מצטרפים לשחקנים אחרים כמו גולסה, גדיר, אזולאי וורד, שאמורים להוביל השנה את מכבי חיפה. שלב הבתים זו כבר אופרה אחרת וכדורגל אחר לגמרי. בשביל להצליח במפעל הזה צריך הרבה ניסיון, אבל יש למכבי חיפה את הכלים להצליח יותר מלפני שנתיים בגלל הניסיון שצברה ובגלל השילוב בין שחקנים ותיקים לצעירים האלה. גם גדולות ממכבי חיפה נפלו בשלבים שלפני הבתים, אבל אם היא תגיע לשם עם הצעירים האלה זאת תהיה הצלחה אדירה.

סיבה לדאגה

מכבי חיפה עומדת בשנים האחרונות ביעדים שלה. היא מגיעה לשלבים האחרונים במאבק על האליפות או בגביע, ולא משנה אם הסגל שלה עבר זעזוע או נשמר. על פניו, נראה שהעונה חיפה עשתה רכש חכם, אבל השאלה הגדולה היא כמה זמן ייקח לשחקנים החדשים להתחבר. אין לי צל של ספק שחיפה תרוץ העונה חזק על האליפות, אבל שאלת החיבור של השחקנים תשפיע על מידת ההצלחה שלה. אם השחקנים הזרים ידעו להתחבר בהגנה, ושחקני הרכש הישראלים יוותרו על שלב ההתאקלמות בהתקפה, ההשפעה של חוסר החיבור לא תהיה גדולה מדי.

הברומטר

אם יניב קטן יהיה כשיר ויחזור לשחק כדורגל, הכל צריך לעבור דרכו. אם לא, גולסה צריך לקחת את המושכות. לדעתי זה השחקן שהולך לעשות העונה את הפריצה הגדולה ביותר. הוא שחקן צעיר, מוכשר מאוד, שיוכל לבוא לידי ביטוי אם יתנו לו לעשות את מה שהוא אוהב – לתפקד כשחקן חופשי. השחקנים שמסביבו צריכים לעזור לו להתקדם ולקדם את הקבוצה. כך, עושה רושם, ההצלחות יגיעו מהר מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מעמד המאמן

המעמד של אלישע לוי במכבי חיפה איתן. יש לו צוות מצוין, ממאמן השוערים ועד מאמן הכושר. איתו מכבי חיפה הגיעה לשלבים גבוהים בגביע ומתמודדת על האליפות, ובמקביל שיחקה בליגת האלופות. העובדה שחיפה לא צברה נקודות לא פגעה במעמד שלו. עצם ההעפלה לשלב הזה היא הישג וכל מאמן היה חותם על זה. אם הוא יגיע העונה לבתים, עם רזומה כזה אני לא חושב שיש צורך להחליף את המאמן, ולא משנה כמה זמן הוא נמצא במכבי חיפה. המועדון הזה לא ממהר לפטר מאמנים, אלא מעניק להם גב.

תחזית

מקום 1, הגעה לשלבים המאוחרים בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully