וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין שחף עלתה לגמר אליפות אירופה בקפיצה לגובה

תוצאה של 1.85 מ' בלבד במוקדמות הספיקה לישראלית לרשום הישג נאה בציריך: "מאושרת מהגמר, אבל לא מהקפיצות שלי"

מעין שחף קופצת לגובה ישראלית. GettyImages
תהיה בגמר ביום ראשון. מעין שחף/GettyImages

מעין שחף העפילה היום (שישי) לגמר אליפות אירופה למרות שלא הרשימה במוקדמות הקפיצה לגובה. שחף הצטרפה לדונלד סנפורד ורשמה הופעה ישראלית שנייה בגמר התחרות היוקרתית הנערכת בציריך, אחרי שתוצאה של 1.85 מ' הספיקה לה בעקבות העובדה שמספר העולות לגמר הורחב ל-15. הגמר ייערך ביום ראשון, החל מהשעה 16:15.

שחף, בעלת שיא אישי של 1.92 מ' ששיאה העונתי עומד על 1.90 מ', היתה אחת הקופצות היחידות במוקדמות שהחלה כבר בגובה ההתחלתי של 1.70 מ', אותו עברה בקפיצה הראשונה. לאחר מכן היא רשמה מעברים חלקים בניסיון הראשון גם ב-1.75 מ', ב-1.80 מ' וב-1.85 מ'. בגובה של 1.89 מ' שחף פסלה שלוש פעמים, אלא שקופצות רבות נוספות סבלו מתנאי מזג האוויר הסוערים בציריך, ומכיוון שרק 10 קופצות עברו גובה של 1.89 מ', הוחלט להרחיב את מספר העולות לגמר ל-15, ובזכות הלוח הנקי שלה מהקפיצות הקודמות שחף זכתה להעפיל לגמר, ארבע שנים אחרי שסיימה רק במקום ה-24 באליפות אירופה.

"אני שמחה ומאושרת שעליתי לגמר, אבל ממש לא שמחה מהדרך בה עשיתי זאת", אמרה שחף. "למעשה בכל הקפיצות, גם באלו שעברתי חלק, לא ממש הרגשתי שהצלחתי לייצר קפיצה אמיתית וטובה כמו שאני רוצה ויודעת".

אלופת העולם לשעבר, בלאנקה ולאסיץ', איכזבה את הקהל המקומי כשלא התייצבה למוקדמות בשל הכאבים בברכה. לדברי אביה, לא מדובר בפציעה רצינית, אבל הכאבים מהם היא סובלת הלכו והחמירו במהלך השבוע וכתוצאה מכך היא החליטה שלא להסתכן בהחמרת המצב.

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
רגע האמת שלו הערב. דונלד סנפורד/AP

הערב יגיע רגע השיא של המשלחת הישראלית בציריך כשדונלד סנפורד יעלה למסלול בגמר הריצה ל-400 מטר (19:50, ערוץ הספורט ויורוספורט). כזכור, סנפורד שבר את השיא הישראלי בחצי הגמר כשקבע 45:39 שניות, שהייתה התוצאה השלישית באיכותה מבין העולים לגמר. סנפורד, שסיים במקום הרביעי באליפות אירופה בהלסינקי לפני שנתיים, אמר לקראת הגמר: "שנתיים מציקים לי בעניין המקום הרביעי בהלסינקי. אומרים לי שהשגתי מקום כזה מכיוון שהייתה רמה נמוכה ושאני לא באמת שווה את זה. שנתיים חיכיתי להזדמנות נוספת כדי לענות לכל אותם מפקפקים. אני שמח שניתנת לי ההזדמנות להוכיח לכולם שמקומי בין רצי העילית באירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מעין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully