וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט שוב סיים ב-9.91 שניות

שיאן העולם ב-100 מטרים ניצל את חסרונם של פאוול וגיי וזכה בתחרות באוסטרבה. דיירון רובלס ניצח ב-110 מ' משוכות

רויטרס

צילום: רויטרס

עריכה:גדי וינסטוק

שיאן העולם ב-100 מטרים יוסאין בולט ממשיך להתכונן במרץ לאליפות העולם שתיערך בדרום קוריאה בחודש אוגוסט. אחרי שלפני קצת פחות משבוע הוא זכה בקושי במירוץ ברומא במסגרת הדיימונד ליג עם תוצאה של 9.91 שניות, הערב (שלישי) התחרה האצן המחונן באוסטרבה, צ'כיה במסגרת הגרנד פרי ולא הצליח לשפר את התוצאה הזו כשסיים שוב ב-9.91 שניות.

בולט חסר לצידו את אסאפה פאוול או טייסון גיי, שנוהגים לתת לו פייט, וכמו בתחרות ברומא, שם הוא זינק רע, גם הפעם הוא לא הצליח לדהור קדימה מההתחלה, ורק באמצע הריצה הוא השיג את היתרון שסידר לו את הניצחון. מיד אחריו סיים במקום השני סטיב מאלינגס הג'מייקני, שסיים עם 9.97 שניות. דניאל ביילי הגיע למקום השלישי (10.08) ולרון קלארק מג'מייקה הגיע למקום הרביעי (10.19).

הקרב ב-110 משוכות ממשיך להתחמם. מדליסט הזהב מבייג'ינג, דיירון רובלס ניצל את היעדרותם של שיאנג ליו ודיוויד אוליבר, שיתחרו עימו באליפות העולם על מדליית הזהב, וניצח את המקצה עם זמן של 13.14 שניות. האתלט הקובני, שעדיין מתקשה לרדת ממחסום ה-13 שניות, הקדים את דוויט תומאס (13.24 שניות) ואת טרנס טראמל האמריקאי (13.30).

המפגש המשולש הראשון בין רובלס, ליו ואוליבר צפוי להתקיים ב-30 ליוני, בדיאמונג ליג בלוזאן. בתחרות הקפיצה לגובה ניצח איבן אוחוב הרוסי, שזכה באליפות העולם באולמות בדוחא לפני שנה. אוחוב קפץ 2.32 מטר והקדים את ראול ספנק הגרמני, שקפץ את אותו הגובה, אבל היה לו מאזן קפיצות נחות.

אצל הנשים התחרות המעניינת ביותר הייתה ל-100 מטר, למרות שלורוניקה קמפבל בראון הג'מייקנית לא היו מתחרות והיא סיימה ראשונה בזמן של 10.76 שניות. האצנית, שזכתה במדליית הזהב במרחק הכפול בבייג'ינג ובאתונה, ניצלה את היעדרותה של שלי אן פרייזר, שעתידה בענף עדיין לא ברור בעקבות הממצאים על שימוש בחומרים אסורים, כדי להקדים את דבי פרגוסון מקנזי מהבהאמס, שסיימה עם 11.09 שניות.

בתחרות ל-400 מטרים זכתה פרנצ'סקה מקורוי האמריקאית עם זמן של 50.64 שניות והקדימה את דניסה רוסולובה (50.84 שניות). בתחרות ההטלת כידון זכתה מריה אבקומובה הרוסיה, שהטילה למרחק של 65.81 מטר והקדימה את ברבורה ספוטאקובה הצ'כית (64.78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully