וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "אני בדרך להיות אגדה"

בתוך כל האושר העילאי אחרי ניתוץ שיא העולם ב-200 מטר, אמר בולט את שכולנו יודעים. ותתפלאו, בניגוד אלינו, הוא לא ממש צפה את זה: "אמרתי שזה לא יזיק לנסות. רציתי רק לעשות כיף”

מה עוד אפשר לומר? לא הרבה. קשה מאוד לתאר במילים את התופעה הזו העונה לשם יוסאין בולט. ארבעה ימים אחרי שניתץ, גילח, שבר וחתך את שיא העולם שהיה שייך לו בריצת ה-100 מטרים וקבע אותו על 9.58 שניות, עשה זאת הפנומן מג'מייקה גם בריצת ה-200.

בולט התייחס במלוא הרצינות לריצה, פתח בסערה, כשלכל אורך הדרך הוא שועט במטרה לשבור שוב את השיא שקבע באולימפיאדת בייג'ינג. אז הוא שבר את השיא של מייקל ג'ונסון בשתי מאיות בלבד, הפעם הוא עשה זאת, כמו ב-100, ב-11 מאיות, ועצר את השעון על 19.19 שניות!

"אני בהחלט יכול לומר שלא צפיתי זאת, כי הגעתי לריצה הזאת קצת עייף", אמר בולט לאחר הטיסה שלו. "אמרתי לעצמי שאני אנסה כי אני יודע שאנשים ממש ציפו וחיכו לכך, ואמרתי לעצמי שזה לא יזיק לנסות. נתתי את הכי טוב שלי, וכעת אני באמת עייף. אולי בפעם הבאה ארוץ רק את ריצת ה-200 או ה-100. זה לא היה מירוץ טוב, אבל הוא היה מהיר.

"במהלך הריצה", המשיך בולט, "לא ידעתי באיזה זמן אעצור את השעון, פשוט ניסיתי לרוץ כמה שיותר מהר שאני יכול, למרות שהרגשתי קצת עייף. ניסיתי פשוט לעשות כיף, כל האצטדיון דחף אותי קדימה. לא ידעתי שאני רץ כל כך מהר. עשיתי את הכי טוב שיכולתי, וכעת אני בדרך להיות אגדה. אני אומר לכם המטרה שלי היא להיות אגדה".

הענק הג'מייקני, שיחגוג יום הולדת 23 יממה לאחר המירוץ, הוסיף: "בהחלט הוכחתי והראיתי לאנשים שהשיאים ששברתי באולימפיאדת בייג'ינג לא היו בדיחה. כשאתה שובר את שיא העולם, זה אומר שהריצה מושלמת". כשנשאל כיצד הוא יחגוג את יום ההולדת אמר: "אני הולך לישון והרבה בגלל שאני מאוד עייף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully