וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט קבע 9.79 שניות בפריז

האצן הג'מייקני המופלא פספס בשתי מאיות את תוצאת השנה של טייסון גיי, ובכל זאת זכה בתחרות הגולדן ליג בפריז

חיכינו, ציפינו והוא שוב כאן, איתנו. גבירותי ורבותי, קבלו את יוסאין בולט. שיאן העולם ב-100 וב-200 מטרים עלה הערב (שישי) על מסלול הריצה בפריז במטרה ברורה: להדהים את העולם, שנה בדיוק מאז כך באולימפיאדת בייג'ינג ההיסטורית. והפעם, הנוף היה תחרות הגולדן ליג בפריז, באצטדיון הסטד-דה-פראנס המפואר.

כזכור, במסיבת עיתונאים ביום רביעי הודיע בולט בחגיגיות כי הוא מתכנן "משהו מיוחד". שני המתחרים העיקריים של בולט כרגע בעולם הספרינטים, טייסון גיי ואסאפה פאוול, לא השתתפו בתחרות, אך בולט צפוי לפגוש אותם באליפות העולם באתלטיקה שתיפתח בחודש הבא.

בולט זינק לא רע, אך את הפער משאר הרצים הצליח להשיג רק אחרי 50 המטרים הראשונים. את המרחק כולו הוא סיים בזמן של 9.79 שניות "בלבד", שתי מאיות מעל תוצאת השנה שקבע טייסון גיי לפני שבוע בדיוק. לכל הפחות, בולט יכול להתגאות בכך שקבע את שיא המסלול החדש, ואם מוסיפים את התנאים הלא לגמרי אופטימאליים בהם נתקל, הרי שמדובר בתוצאה טובה מאוד, שרק הופכת את אליפות העולם בברלין למרתקת פי כמה. אל המקום השני הגיע דניאל ביילי מאנטיגואה, שקבע שיא אישי של 9.91, כשיוהאן בלייק הצעיר הגיע שלישי עם שיא אישי משלו ו-9.93 לאחר ריצה נפלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully