וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה את קפריסין 25:28

אבישי סמולר הצטיין עם 8 שערים במשחק ההכנה לקראת צ'כיה, ואמר: "זו נבחרת חדשה, היה כיף". ג'וקיץ': "שמח ממה שראיתי"

נבחרת הכדוריד של ישראל ניצחה הערב (שישי) את קפריסין בניקוסיה 25:28 (12:12) במשחק הכנה לקראת פתיחת קמפיין אליפות אירופה ביום רביעי בצ'כיה. הנבחרת תקיים במוצ"ש משחק אימון נוסף מול הקפריסאים, ותשוב לארץ.

אבישי סמולר הציג משחק נהדר הערב עם 8 שערים, איציק חליפי הוסיף 4, תומר שמעוני ועומר דבדה 3 כ"א, עמית סטלמן, דניאל פרידמן ודן מירכוס 2 כ"א, ואלירן מצקי, אריאל רוזנטל, גיל יעקב (המרכז) ויובל גררה הוסיפו 1 כ"א.
במהלך המחצית הראשונה נפצע השוער גיל יעקב, שיצטרך לנוח מחר ובנבחרת מקווים כי יהיה כשיר לקראת המשחק ביום רביעי.

אגב, לנסיעת ההכנה בקפריסין צורף ברגע האחרון יובל גררה מהפועל ראשל"צ על חשבונו של גיל פומרנץ הפצוע. אחיו, חן פומרנץ, קפטן האם הגרמנית, יצטרף לנבחרת בתחילת השבוע בדרכה למשחק בצ'כיה.

"דבר ראשון, וזה ההרגשה הכללית, שהיה כיף גדול הערב", סיכם סמולר. "באנו לפני המשחק ליהנות, אנחנו נבחרת חדשה שמתחילה ריצת מרתון, והיחד והכיף ניצחו הערב. דבר שני, וחייבים לתת קרדיט לכך, הוא לכל השחקנים הצעירים ששיחקו פעם ראשונה בנבחרת. שחקנים שזרקו אותם למים, וכל אחד נתן את הדקות שלו והיה מעולה. זה לא מובן מאליו, ואני מסיר בפניהם את הכובע".

הסרבי דראגן ג'וקיץ', המאמן הלאומי לו היה זה המשחק הבינלאומי הראשון עם נבחרת ישראל, סיכם: "זה היה משחק חשוב עבורי, לראות את הרמה של השחקנים, להרגיש את השחקנים החדשים, ולגבש סגנון חדש וזה לא קל. אני מאוד שמח ממה שראיתי, באנו עם רוח ותשוקה וזו בהחלט הכנה טובה לקראת צ'כיה. אנחנו מגיעים למשחקים מול צ'כיה וגרמניה כאנדרדוג מוחלט. הם הרבה יותר טובים. לפנינו דרך ארוכה, עם הרבה דברים שצריכים להיעשות. אנחנו עם רגליים על הקרקע, ולכל משחק נבוא עם מטרה להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully