וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה הופמן: "שביתת השופטים פוגעת בנבחרת הכדוריד"

מאמן הנבחרת מתכונן בדאגה למשחקים נגד אוסטריה: "כשהליגה לא מתנהלת כהרגלה, זאת פגיעה אנושה בנבחרת"

נבחרת ישראל בכדוריד מתכוננת לצמד המשחקים המכריע על הכרטיס לשלב הפלייאוף של מוקדמות אליפות העולם נבחרת ישראל נגד אוסטריה (ב- 11.1.12 בבית, ב- 14.1.12 באוסטריה) בצמד המשחקים המכריע על הכרטיס לשלב הפליאוף של מוקדמות אליפות העולם.

מאמן הנבחרת, שךמה הופמן, אמר היום (רביעי): "אין ספק ששביתת השופטים פוגעת פגיעה אנושה בנבחרת. השורה התחתונה שאין משחקי ליגה סדירים. השחקנים מתאמנים כל השבוע ולא יודעים אם יש משחק. הליגה היא זה הדבר היחיד שיש לנו לפני המשחקים מול אוסטריה, ולקראת סיום הסיבוב הראשון השחקנים אמורים להיות בכושר הרבה יותר טוב מהמשחק מול בריטניה שנערך בתחילת הליגה ובסופו של תהליך ברגע שמבטלים משחקים והליגה לא מתנהלת כהרגלה, זאת פגיעה אנושה בנבחרת. זה חבל בשביל הכדוריד, חבל בשביל הנבחרת ואני מקווה מאוד שהדברים יגיעו לידי סיום כמה שיותר מהר".

הופמן התייחס גם לצמד המשחקים הבאים: "אנחנו צריכים להיות הוגנים: אוסטריה היא נבחרת הרבה יותר חזקה מישראל. אם נרצה להפתיע אותה אנחנו צריכים להיות בכושר מקסימלי בהכנות כנבחרת וכשחקנים בודדים, לפי הימים האחרונים זה לא קורה והסיכויים של הנבחרת להפתיע את אוסטריה קלושים. אני לא נכנס לצד זה או אחר, כל אחד מהצדדים בפרשת השופטים צריך להסתכל על טובת הכדוריד".

הופמן הוסיף: "אנחנו ניפגש ב- 1.1.12. היינו אמורים לקבל את השחקנים בכושר יותר טוב מהיום. אני יכול לומר שיהיו שניים-שלושה שחקנים צעירים בסגל הבוגרת, כמו טל הרשקוביץ מהפועל ראשל"צ ובוריס וקסמן מרמת השרון שעדיין לא זומנו. אנחנו במגמת הצערה של הנבחרת".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully