וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב נחתה בטורקיה

הקבוצה זכתה לליווי משטרתי לקראת אנקרהספור בסיבוב השלישי של גביע האיגוד (ש', 15:00). רש: "האווירה מצוינת"

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב נחתה אתמול בטורקיה והחלה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת, 15:00) מול אנקרהספור במסגרת הסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי (EHF). לקבוצה הצטרף קצין הביטחון של מכבי תל אביב, משה ישראלי, והיא זכתה לליווי משטרתי צמוד מטעם הטורקים.

"האווירה במקום מצוינת וההתנהגות לקבוצה למופת, השחקנים מאמינים ביכולתם המקצועית ומקווים להצליח במשחק שיתקיים מחר", אמר המאמן אבי רש. היו"ר איל פרולינגר יו'ר הוסיף: "הקבוצה מגיעה לאירופה אחרי הרבה מאוד שנים שמכבי תל אביב לא לקחה חלק במשחקים האירופיים. זהו צעד נוסף בבניית הקבוצה לטווח הארוך והבאת הישגים".

במהלך אימון הבוקר הגיעה נבחרת הכדוריד נשים של ירדן, אשר נמצאת במחנה אימונים של שבוע בטורקיה, הנבחרת צפתה באימון של הקבוצה הישראלית, ואף הוחלפו מילים בין ראשי המשלחת הירדנית לזו של מכבי תל אביב. הירדנים הוזמנו לצפות במשחק שיתקיים מחר ואלה הביעו את הסכמתם.

גם בני הרצליה תשחק מחר, כשתערוך בכורה אירופית מול סוציאבה הרומנית כבר ב-11:00. בשונה משתי הישראליות האחרות, הרצליה ויתרה על הביתיות ותשחק את הגומלין מול הרומנים בחוץ ביום ראשון, גם כן ב-11:00. מכבי ראשון לציון תתארח ב-14:00 אצל סקי קרסנודאר הרוסית.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully