וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון קל למכבי ראשון לציון על אשדוד

הדאבליסטית הביסה את העולה החדשה 14:31 במחזור השני בליגת העל. גם אס"א תל אביב ועירוני רחובות מושלמות

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (שלישי), ומחר הוא יגיע לשיאו במפגש המסקרן בין הפועל ראשון לציון שתארח את מכבי תל אביב (20:00, באולם רוזנשטיין).

הדאבליסטית מכבי ראשון לציון ניצחה הערב את העולה החדשה הפועל אשדוד 14:31. היתרון של הצהובים היה ברור למן הפתיחה, אבל אז הם אטמו את ההגנה וירדו למחצית ב-6:14 והמשיכו באותה מגמה גם במחצית השנייה. כבשו למכבי ראשון לציון: אריאל רוזנטל 8, יואב נאמן 4, חן בירנבוים, דוד גבע ודניאל פרידמן 3 כל אחד, אמיר לנגליב, גל אברהם, ברק פריד ויוהאן רושקה 2 כל אחד, נדב רובין ועמיר אהרון 1 כל אחד. לאשדוד: טומיסלב ברוז 5, רועי קשקש 3, ישראל ביטרמן 2, נתנאל מלול, עומר אבולעפיה, אייל שור וגלורי אופור 1 כל אחד.

מכבי קרית מוצקין התאוששה מההפסד ברחובות, וניצחה את א.ס סביון 23:34 (9:16). סביון, שאחראית למהפך ולדרמה הגדולה של המחזור הראשון - שער ניצחון בשניית הסיום מול רמת השרון - לא הזכירה את אותה קבוצה נהדרת מהמחצית השנייה ביום שישי. האורחים היו בתמונה בדקות הראשונות בעיקר בזכות השוער בוגדאן פראליה, אבל מוצקין השתלטה על המשחק וירדה ביתרון שבעה שערים למחצית. שני שחקנים הורחקו באדום מכל קבוצה, ולדי קופמן ממוצקין וכריסטיאן סבלובסקי מסביון. כבשו למוצקין: רומן גיצה 6, איתי גושן, ברטיסלב סטנקוביץ' וישראל פישר 5 כל אחד, ולדי קופמן וסלבודאן ג'ורג'ביץ' 4 כל אחד, עומר לפידות 3, ברק עמר 2. לסביון: יובל קויתי 7, שחר מיארה וכריסטיאן סבלובסקי 5 כל אחד, סטפן בירטולאן ותומר בינמוביץ 2 כל אחד, יואב טננבאום ודניאל אוזן 1 כל אחד.

עירוני רחובות השיגה ניצחון שני, לאחר שגברה בחוץ על מ.כ חולון 21:30 ‏(12:15)‏. לעולה החדשה זה הפסד שני. כבשו לחולון: ניסים פלח ופיליפ קאלו 5 כ"א, בוגדאן מרקוביץ' 3, ברק רוזלס, אמיר טורקישר, פטריק ניאוו וקירליק דנסקו 2 כ"א. כבשו לרחובות: עודד פינקלס, אמי צ'וקאמיקה, דימה קורפניקוב 6 כ"א, דימה ינדוביצקי 5, אלון זיו וגנה קיגל 3 כ"א, אלדר רוט 1.

א.כ נס ציונה רשמה הפסד שני רצוף בבית, מול בני הרצליה 34:29, למרות שהוליכה במחצית 14:17. סגנית האלופה אס"א תל אביב ניצחה את קרוקס רמת השרון 24:32 (10:15), ושומרת גם היא על מאזן מושלם של שני ניצחונות לעומת שני הפסדים של רמה"ש.

המחזור ה-3 בליגת ווינר יתקיים ב-11 בנובמבר, כאשר עד אז תקיים נבחרת ישראל מפגש כפול מול בריטניה במסגרת מוקדמות אליפות העולם.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully