וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר יד: אס"א ת"א ניצחה בחוץ ועלתה ל-1:2 בגמר-יד

הקבוצה של אולג בוטנקו לא התרגשה מהפסד הבית, גברה 30:31 על מכבי ראשל"צ וקרובה משחק אחד מאליפות

ברני ארדוב

צפו בתגובות אחרי המשחק השלישי בסדרה

מכבי ראשון לציון ואס"א תל אביב נפגשו הערב (שישי) למפגש השלישי בסדרת הגמר-יד, כאשר שוב הייתה זו ידם של האורחים מתל אביב על העליונה עם ניצחון חוץ נוסף בסדרה, הפעם 30:31, שהעלה אותם ליתרון 1:2.

לפני פתיחת המשחק נבחרה שביעיית העונה, בה הופיעו יחדיו האחים רוזנטל - אריאל ממכבי ראשון לציון ויוני מבני הרצליה. איתם בנבחרת המצטיינים: מישה לוין, דן מתן ואיציק חליפי (אס"א תל אביב), פיליפ מריאן (מכבי ראשון לציון) ודימה דורשצ'וק (הפועל ראשון לציון).

אס"א פתחה טוב מאוד את המשחק, כשאיציק חליפי הוביל אותה לפתיחה מוחצת של 3:8. אלא שהקבוצה מעיר היין כמובן לא אמרה נואש ואיזנה ל-10:10. עד המחצית הקבוצה מתל אביב שוב הצליחה לפתוח יתרון וסיימה ב-13:16.

גם במחצית השנייה שלטה הקבוצה של אולג בוטנקו, כשהיא הוליכה 16:21, וחוזר חלילה, הקבוצה של גלעד מאור צימקה את הפער לכדי שער אחד הבדל. דקה וחצי לסיום הובילו האורחים 28:31, אלא שראשון צימקה עם שני שערים משלה. אס"א הצליחה להחזיק את הכדור בחצי הדקה האחרונה ולקטוף ניצחון חוץ גדול נוסף.

כעת תחזור הסדרה לתל אביב. כזכור, אף קבוצה עדיין לא השיגה ניצחון בית בסדרת הגמר הנהדרת, כשאס"א ניצחה את המשחק הראשון בעיר היין על חודו של שער 32:33, בעוד שהאלופה גמלה לה עם 29:33 אחרי מהפך בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully