וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור שלף: "כולם מחוזרים, להצלחה יש מחיר"

מנהל מכבי תל אביב מסכם את המסע בפיינל פור, והתייחס לסוגיית יום הזיכרון: "היה חשוב לנו לשמוע את הטקס מישראל"

רגעים מעטים אחרי ההפסד אתמול (ראשון) לפנאתינייקוס בגמר היורוליג (78:70), ניסו בקבוצה להתמודד עם האכזבה הקשה. "זה היה קרוב משחק אחד מהגביע, אבל התחושות הן תחושות טובות. אנחנו מאוד גאים במה שעשינו העונה", סיפר מנהל הקבוצה, גור שלף, בראיון לוואלה! ספורט. "אנחנו מקווים מאוד שיהיו לנו עוד שנים כאלו".

שלף התייחס גם להתמודדות עם כניסת יום הזיכרון, ואמר: "היה לנו חשוב מאוד להגיע לחדר ההלבשה, לעמוד לצפירה, זה הועבר בסלולרי. היה חשוב לנו לא לעמוד ככה סתם אלא לשמוע את הטקס מישראל מבית הנשיא. במשך הצפירה עמדנו".

שלף התייחס להתנהלות הקבוצה שלו העונה, ואמר: "זה מתחיל בניהול השקט העונה, בצוות המקצועי והלאה בבחירת השחקנים ובעבודה הקשה. אני חושב שעשינו כאן עבודה נהדרת. היה את הקצפת והדובדבן, אבל לא הצלחנו לאכול, וככה זה. לי לפחות חשובה הדרך יותר. זה גם קל לי להגיד את זה בגללל שלא זכינו בגביע אבל אנחנו מאוד מאוד מבסוטים מהדרך".

על כך שדיוויד פדרמן, בעלי הקבוצה, אמר שאולי מכבי תל אביב תצטרך להיבנות מחדש, אמר: "כמו שאת מכירה את דיוויד, הוא אומר את הכל ולא מחפש לעגל פינות. הוא מאוד ישיר ואומר מה שיש לו על הלב, וכן, אנחנו מקווים שזה לא מה שיקרה. אנחנו מודעים לעובדה הזאת ונתמודד גם איתה. כולם מחוזרים, גם השחקנים, גם המאמנים ולהצלחה יש מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully