וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "בתחילת העונה כתבו שאין לנו סיכוי"

מאמן פנאנתיינקוס לעג למבקריו עם גביע. דיאמנטידיס: "הזכיה הטובה ביותר". מאריץ': "למדתי מאוברדוביץ' לעולם לא לוותר"

בפעם השישית הניפה היום (ראשון) פנאתינייקוס את גביע אירופה. הקבוצה היוונית גברה בגמר הפיינל פור של היורוליג 70:78 על מכבי תל אביב, לאחר ששלטה ללא עוררין במשחק. מעבר למספר דקות בודדות, היוונים שלטו בקצב, הכתיבו את ההתנהלות ופשוט הוכיחו על הפרקט, במאני טיים, למה זו הקבוצה שהכי ראויה להניף את הגביע.

הגארד הנהדר של פאו דימיטריס דיאמנטידיס, שנבחר ל-MVP של היורוליג וכן ל-MVP של הפיינל פור, אמר בסיום: "זו הזכיה הטובה ביותר. אני שמח בשביל חבריי לקבוצה ובשביל אוהדי פנאתינייקוס. מכבי שיחקה משחק מצוין, אבל היינו טובים יותר.

"הגביע הזה הוא הזכיה הטובה ביותר, לא הזכיות הפרטיות שלי", הוסיף דיאמנטידיס. "אנחנו עובדים בכל אימון קשה ומשפרים את כל הטעויות שלנו. כולם מכירים את אוברדוביץ'. אני לומד ממנו כבר שבע שנים ואני מאוד גאה להיות שחקן שלו".

אלכס מאריץ': "זו הרגשה מדהימה. זה היה גמר נהדר, מכבי קבוצה מצוינת עם מאמן גדול, אבל ניצחנו וזה פשוט מדהים. אני לא יודע מה לומר. עבורי זו היתה עונה קשה עם פציעות וניתוחים. אני רוצה להודות לכולם על העונה הזו. למדתי מאוברדוביץ' לעולם לא לוותר, לעבוד קשה וזה בסוף ישתלם. דיאמנטידיס הוא אחד מסוגו".

אוברדוביץ': "הגיע לנו לזכות"

המאמן הכי מעוטר באירופה וכנראה אחד הטובים בתולדות הענף ז'ליקו אוברדוביץ' אמר בסיום המשחק: "אני רוצה להודות לכל האוהדים שלנו וגם לאוהדים של מכבי שיצרו אווירה נהדרת. מכבי שיחקה טוב מאוד ואפילו שלטה בחלק מהמחצית השניה. יש לה הרבה אופי, אבל אני רוצה להודות לשחקניי שנתנו משחק נהדר. אין שום דבר מיוחד, אנחנו מנסים לעבוד כל יום קשה ולעשות את העבודה.

"אני מאוד שמח, כי פעם נוספת הפכתי להיות אלוף אירופה", הוסיף המאמן הסרבי המצוין. "בראשית העונה איבדנו כמה שחקנים חשובים ביניהם יסקיביצ'יוס, פקוביץ' וספאנוליס, ורבים חשבו שנתקשה להגיע שוב לפיינל פור. אני משוכנע שדיאמנטידיס זוכר שלפני המשחק הראשון ביורוליג קראנו בעיתונות שמתייחסים אלינו כקבוצה טובה, אבל כזו שאין לה שום סיכוי להגיע לפיינל פור. כתבו ששחקנים עזבו, ולכן אין לנו סיכוי. אמרתי לשחקנים לפני אותו משחק מול ולנסיה שזה מה שצריך לתת לנו מוטיבציה. אנשים מזהים את הכוכבים הגדולים, אבל לכם יש את היכולת לעבוד קשה, לשחק כדורסל, ונראה מה יקרה. הודות לשחקנים זכינו. הגיע לנו לזכות, שיחקנו טוב ברגעי מפתח בייחוד דיאמנטידיס".

אוברדוביץ', שהניף גביע אירופי שמיני בקריירה המפוארת שלו, נשאל האם יעד של 10 תארי יורוליג אפשרי עבורו, ואיך הצליח לאסוף את השברים מהכישלון בשנה שעברה. "יש לי גם גביעי ספורטה וגביעים משניים אבל אף אחד לא זוכר אותם", אמר המאמן בבדיחות הדעת. "במשך 12 שנה אנחנו עם אותו סגל והנהלה שמשקיעים הרבה כסף כל שנה ושבלעדיהם זה לא היה מתאפשר. קשה למצוא שחקנים חדשים כל שנה, ולכן המטרה היא קודם כל לייצר המשכיות, אני מקווה שנצליח להשאיר כמה שיותר שחקנים גם בעונה הבאה. השחקנים הוותיקים הם אלו שמאפשרים לייצר המשכיות ולהתאושש מהעונה שעברה".

תוך כדי מסיבת העיתונאים, ולמרות שהרגע סיים את העונה האירופית שלו בניצחון גדול וזכייה בעוד תואר, הוכיח אוברדוביץ' עד כמה הוא מאמן גדול כשעיין בטופס הסטטיסטיקה של המשחק, כאשר על חלק מהנתונים שכנראה לא אהב הניע את ראשו מצד לצד באכזבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully