וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאמנטידיס נבחר ל-MVP של היורוליג

גארד פנאתינייקוס קיבל את הכבוד בטקס הגאלה. גם שחורציאניטיס, נבארו, סן אמטריו ובאטיסט בחמישיה הראשונה

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

24 שעות לפני שעונת היורוליג מגיעה לסיומה, נערך הערב (שבת) ערב הגאלה המסורתי של המפעל ובו חולקו פרסים לשחקנים והמאמנים המצטיינים של 2010/11. הערב החגיגי נערך במוזיאון האמנות בברצלונה, ובין הנוכחים נמצאו בין היתר יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי, מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו ואחרים.

את תואר ה-MVP של העונה קיבל הגארד המופלא של פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס, שכזכור, רק לפני ימים ספורים זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה בפעם השישית מתוך שבע העונות האחרונות. דיאמנטידיס חווה את העונה הטובה בקריירה בחודשים האחרונים, כאשר הוליך את קבוצתו לגמר היורוליג עם ממוצעים מרשימים של 12.4 נקודות (52.5% ל-2, 38% ל-3, 87% מהקו), 3.8 ריבאונדים, 6.1 אסיסטים ו-1.6 חטיפות למשחק. למעשה, כוכב פנאתינייקוס קבע היום סוג של היסטוריה כאשר הפך לשחקן הראשון שזוכה בשלושה תארים אישיים - MVP, שחקן ההגנה של העונה ומקום בחמישיה הראשונה - מאז החלה היורוליג לחלק פרסים אישיים ב-2005.

לצידו של התמנון היווני בחמישיה הראשונה נמצאים חואן קרלוס נבארו (ברצלונה, פעם חמישית באחת משתי החמישיות הראשונות של העונה), פרננדו סן אמטריו (קאחה לבוראל), מייק באטיסט (פנאתינייקוס) וסופוקוליס שחורציאניטיס (מכבי תל אביב).

לחמישיה השניה נבחרו ג'רמי פארגו (מכבי תל אביב), ואסיליס ספאנוליס (אולימפיאקוס), סרחיו יול (ריאל מדריד), דושקו סבאנוביץ' (ולנסיה) וקשישטוף לברינוביץ' (סיינה).

כזכור, מוקדם יותר העונה זכה איגור ראקוצ'ביץ' מאפס פילזן בתואר מלך הסלים על שמו של אלפונסו פורד ז"ל, בעוד ניקולה מירוטיץ' מריאל מדריד זכה בתואר השחקן הצעיר של 2010/11 ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully