וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן וויוקאס: "מכבי קבוצה טובה ומרשימה"

סנטר פנאתינייקוס דיבר עם וואלה! ספורט לקראת הגמר: "לא הגענו לכאן לחינם", וגילה: "היו דיבורים שאגיע לישראל בקיץ"

מכבי תל אביב ופנאתינייקוס ייפגשו ביום ראשון בגמר היורוליג ובינתיים יש לשתיהן לא מעט הזדמנויות להתחכך אחת בשנייה. היוונים, ששוהים אף הם במלון של מכבי, מפציעים מדי פעם בלובי המטופח וחלק מהשחקנים אף החליף מספר מילים עם היריבים הצהובים.

"אני מאוד נרגש להיות כאן. מצפה לנו משחק מאוד קשה", אמר יאן וויוקאס בשיחה עם וואלה! ספורט. "ראיתי כמה משחקים של מכבי תל אביב העונה. בהחלט מדובר בקבוצה טובה ומרשימה מאוד. שחורציאניטיס כמובן משחק שם ואני חושב שהצטרפותו לקבוצה זה חיזוק משמעותי מאוד עבור מכבי".

הסנטר שופע מחמאות למכבי ואף חשף כי הקבוצה היתה מעוניינת בו במהלך הקיץ האחרון: "היו קצת דיבורים בקיץ על כך שאצטרף, אבל החלטתי ללכת לפנאתינייקוס כי הבית שלי ביוון. פנאתינייקוס היא קבוצה מצוינת. עברנו את ברצלונה בשלב הקודם וזאת למרות שברצלונה רצתה מאוד להגיע לפיינל פור. שיחקנו טוב מאוד בסדרה מולם ומאוד שמחנו לנצח אותם. לא הגענו לכאן לחינם".

על מאמנו ז'ליקו אוברדוביץ' אמר הסנטר: "אני שמח שהוא המאמן שלי כי הוא מאמן מצוין. יש לי הרבה מה ללמוד ממנו ואני עדיין לומד ומצפה לעבוד איתו אפילו יותר. אוברדוביץ' הוא לא מאמן שצריך הכרה, הוא יודע כל כך הרבה על הכדורסל ועל המשחק".

הסנטר היווני מסרב להתרגש מכמות האוהדים הצהובים הרבים ששטפו את ברצלונה ולא חושב שזה מה שיכריע את הגמר: "גם לנו יש כאן אוהדים ואני בטוח שהאוהדים שלנו יהיו במשחק. הם קנו כמות רבה של כרטיסים ונשמח לראות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully