וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב כובשים את ברצלונה

אלפי אוהדים צהובים קיימו את הצעדה המסורתית ערב פתיחת הפיינל פור. גם השחקנים נותרו המומים. צפו במפגן האהדה

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב משלימה את הכנותיה לקראת המפגש מול ריאל מדריד בפיינל פור של היורוליג. מי שכבר מוכנים לקרב מעל לכל ספק הם האוהדים הצהובים. אמנם רבים מהם נתקעו בנמל התעופה בן גוריון בשל בעיית ההמראות, אך גם כך למעלה מ-1,000 אוהדי הקבוצה קיימו הערב (חמישי) בברצלונה תהלוכת ענק שנועדה לשבור מעט את המתח לקראת המשחק. האוהדים צעדו מאצטדיון הכדורגל של ברצלונה, הקאמפ נואו, עד למלון בו שוהים שחקני, מאמני ומנהלי מכבי תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגן אהבה מרשים ומסורתי. אוהדי מכבי בהמוניהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאוהדים יש ניסיון במצעדי מורל, שאותם הם קיימו גם בפראג ובמדריד. "התהלוכה מהקאמפ נואו היתה נפלאה. הרוב הגיעו כבר בחמש וחצי". מספר שחר יהל, מורה למתמטיקה בן 42 שהשתתף גם בתהלוכה. "אני מנוי למכבי משנת 1977. הגענו לכאן אתמול בבוקר. אני לא בארגון מסוים, אבל היו שמועות שעברו מפה לאוזן על זה. יש תהלוכה שמחה בכל פיינל פור. הייתי במדריד, בפאריס ובהרבה מקומות". על הצמידות ליום הזיכרון הוסיף יהל: "בגלל שזה ביום הזיכרון, יש גם תחושה של שליחות שאנחנו כאן. אנחנו באים לייצג את המדינה, לתת כבוד, לזכות בגביע. לעמוד אחר כך בחולצות לבנות ליום הזיכרון ואחר כך לעשות שמח. לא מאמין בכלל שיהיו אוהדים שיעזו לחגוג ביום הזיכרון", משוכנע האוהד.

מפגן התמיכה נערך בתיאום עם המשטרה המקומית. למרות שזו נראתה קצת פחות מרוצה מהנוכחות הקולנית: מאבטחים וכוחות משטרה רבים אבטחו את האירוע, וחסמו את הכביש הסמוך למלון, כשהליקופטר חג דקות ארוכות מעל המלון. ככל שהתקרבו האוהדים למלון של מכבי, כך צברה התהלוכה נפח נאה של צועדים. בהגיעם למלון נעמדו האוהדים מול הכניסה, הכו בתופים וקראו בשמותיהם של השחקנים והמאמן – שבהרכב מלא מצידם יצאו החוצה ומחאו כפיים לאוהדים ולחצו את ידם, כמו כוכבי רוק. אם המטרה הייתה התרוממות רוח, קומנדו האוהדים היה יכול לסמן לעצמו וי גדול.

דורון פרקינס הנרגש תיעד את האירוע במצלמת וידאו, ג'רמי פארגו רקד במקצב שירת העידוד של האוהדים, צ'אק אידסון הסתחבק עם האוהדים, וכך גם דרק שארפ. גם ההנהלה - דייויד פדרמן, שמעון מזרחי ואלי דריקס נראו נרגשים מהנעשה, יצאו נרגשים אל האוהדים והודו להם על התמיכה.

לדני חן, בעל עסק לאלומיניום זה לא הביקור הראשון בספרד העונה. חן, בן ה-43 מיהוד, ליווה העונה את מכבי גם בסדרה מול קאחה לבורל. "אני אחרי מכבי בכל מקום. אשתי מפרגנת לי על הנסיעות ובאהבה. יש לנו טעם טוב בפה מאז המסע בברצלונה, ואנחנו מקווים שנמשיך ונביא את הגביע לתל אביב. עם כל העניין של יום הזיכרון: נלבש חולצות לבנות, נכבד את הערב כמובן, נעמוד בצפירה ונחגוג למחרת. אין לי ספק שהאוהדים ישמחו ויחגגו ביום כזה ואני מחובר להרבה מהם, כולם מדברים וחושבים כך".

אולם לא לכל האוהדים שהגיעו לתהלוכה יש כרטיסים למשחקים. "אני מחכה לראות מה יהיה מחר. אני לא מודאג. הזמן לטובתי", אומר שרון בן 25 מראשון לציון. "אוהדי ברצלונה רוצים מחירים לא סבירים, 700 יורו לכרטיס. נראה מה הם יבקשו מחר", הוסיף האוהד. יהל, המורה למתמטיקה מאשר: "אני מכיר ודיברתי עם הרבה אוהדים, גם כאן וגם כאלו שפגשתי, שאין להם כרטיסים. אוהדי ברצלונה מבקשים מהם 600 יורו, אבל ההערכה שמחר בבוקר זה ייפול. מי שחסר לו כרטיס מחכה. מאמינם כאן שהעובדה שאוהדי מכבי נתקעו בארץ לא הגיעו יגרום לכך שאוהדי ברצלונה יורידו מחירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully