וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב תקועים בנתב"ג

בשל ההחלטה להפסיק את ההמראות משדה התעופה, אוהדים רבים לא יודעים עוד אם יוכלו להגיע לפיינל פור בברצלונה

בצל התקלה בנמל התעופה בן גוריון, אוהדים רבים של מכבי תל אביב גודשים את שדה התעופה ואינם יודעים אם יוכלו להמריא לפיינל פור בברצלונה. אוהדים רבים שתכננו להמריא היום (חמישי) לארץ נקלעו בעל כורחם לעיכוב שעדיין לא ידוע מתי יוסר ביציאתם מהארץ, זאת בשל הודעתה של רשות שדות התעופה על הפסקה מוחלטת ומיידית של כל ההמראות היוצאות מנמל התעופה בן גוריון של מטוסים שתודלקו בנמל, זאת בעקבות זיהום שהתגלה במערכות תדלוק המטוסים.

מוקדם יותר הסבירו ברשות כי חברת "נכסי תעופה" האמונה על אספקת הדלק למטוסים הממריאים מבן גוריון גילתה כי הדלק שסיפקה מזוהם. שתי טיסות ישירות לברצלונה שהיו אמורות לצאת בשעות אחר הצהריים מבוטלות נכון לעכשיו. קיימת גם טיסה ישירה למדריד שעליה גם אמורים להיות אוהדי מכבי תל אביב. כמו כן, יש לא מעט אוהדים נוספים שנוסעים בקונקשנים דרך יעדים אחרים באירופה וגם הם תקועים כמו רוב הנוסעים שאמורים לצאת את הארץ היום.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "לאור עובדה זו הורה מנהל נמל התעופה בן גוריון על הפסקת תדלוק המטוסים בנמל ובשדות התעופה הפנים ארציים". בשעה זו הנושא נבחן על ידי חברת "נכסי תעופה" ועל ידי הגורמים המקצועיים בשדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully