וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: בעונה הבאה נשחק סמול בול

26.8.2006 / 11:47

מאמן הפייסרס ישלב בחמישייה את גריינג'ר, הרינגטון ואוניל. ה-GM של ההורנטס יישאר עד 2011, אנטוניו דייויס שוקל לשחק בשיקגו או באינדיאנה

אחרי הסיין אנד טרייד שהחזיר את אל הרינגטון לאינדיאנה, הפייסרס מרגישים שהם חזרו לטופ של המזרח. המאמן ריק קרלייל, בדרך כלל מאמן שמרן ונוסחתי, מתחיל לדקלם בדיוק את מה שהנשיא לארי בירד רוצה שידלקם - שבעונה הבאה הקבוצה תשחק כדורסל מהיר והתקפי.

עושה רושם שהחמישייה של קרלייל תכלול את דני גריינג'ר, הרינגטון וג'רמיין אוניל בקו הקדמי. "כל אחד מהם מביא משהו למשחק", אמר. "שלושתם ריבאונדרים טובים יחסית לעמדותיהם. הרינגטון לפעמים ישחק סנטר, גם בהגנה וגם בהתקפה, בעוד אוניל יהיה הפאוור פורוורד. יהיה לנו קו קדמי שכולל שחקנים שיודעים לקלוע, יש להם שליטה בכדור, ונהיה קבוצה מהירה יותר".

חדשות נוספות:

* ג'ף באוור (שום קשר לג'ק), הג'נרל מנג'ר של ההורנטס, קיבל הארכת חוזה לחמש שנים, ויישאר במועדון עד 2011. כזכור, אחרי שבאוור הציל את העולם מאימת הצ'צ'נים בעונה החמישית של "24", הוא התפנה להחתים את פז'ה סטויאקוביץ', בובי ג'קסון וג'אנרו פארגו ולהביא את טייסון צ'דנלר בטרייד.

* אמו של אייברסון, אן, קנתה קבוצת ABA שתשחק בריצ'מונד. ה-ABA הייתה ליגה נפרדת ל-NBA לפני האיחוד בשנות ה-70, והביאה איתה נדוניה בדמות שחקנים כמו ד"ר ג'יי ודייויד תומפסון. בשנת 2000 היא קמה מחדש, וכמעט כל עונה קבוצות חדשות הצטרפו בעוד ותיקות יותר קרסו.

* שיקגו ואינדיאנה מעוניינות בשירותיו של הסנטר הוותיק אנטוניו דייויס בן ה-37, ואם השחקן יחליט לשחק עונה נוספת, הוא יבחר בין אחת משתי הקבוצות הללו, כאשר הרינגטון טוען שההעדפה שלו היא לפייסרס. בקיץ שעבר שלחו אותו הבולס לניקס בטרייד של אדי קרי, ואיזיאה תומאס העביר אותו בהמשך לטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully